kendi kayığımda suyun akışına bırakmıştım yalnızlığı küreksizdim ve aynı suda ilerleyen başka kayıklarla çarpışan arabalar gibi ilerliyordum zaman nehrinde
sanırım bahardı yar suyu eriyordu yanağındaki yamaçtan
kara kaşın altındaki kornişe kirpik çekiyordu ellerin kirpiklerin zebra desenli stor perde ve kıpraştıkça dağılıyordu v’av avcının gözünde
en son sönmüş bir kraterin kükürt gölünde sülfür soluyordu ciğerim
diğer kayıklar batıyordu bir bir kimi su diye zehir alıyordu içine kimi panzehir
genetiği bozulmuş bir umut arıyordum kendime zira alacak d’emir yoktu çapa’k yutan o gölde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
k'alaycı kuş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
k'alaycı kuş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirleriniz akıcı,şen ve aydın yüzlü..dikkatimi çeken siirlerde,bir imza olarak en güzel ve özenli kelimeleri son satırda yakalamış olmak..sanırım bu,assolistler en sona raconumuz kadar isabetli ve güzel.. Şiirlerinizi hep okumak dileğiyle diyelim kendimize..
Atlı karınca da yüzyılda birbirine benziyor Tur bitmeden inmek yok İkisi de bedava değil Atlı karınca da paran varsa istediğin kadar dönersin Yüzyılda ömrün varsa torununun torununu görürsün.
Bu sene de geldi Kurban Bayramı Kurban Bayramımız mübarek olsun, İnsanlığa güldü Kurban Bayramı Kurban Bayramımız mübarek olsun.
Esir Türk illeri hürriyet bulsun Türk İslam alemi neşeyle dolsun “Her günümüz Bayram tadında olsun Kurban Bayramımız mübarek olsun”.
Kurban Bayramının ikinci günü Buğünden farkı yok bayramın dünü Bayramdan dönmüşüz kıbleye yönü Kurban Bayramımız mübarek olsun.
Kurban Bayramının günlerde üçü Akrabaya ermek Bayramın gücü Eş dostu görmezsek bizlerin suçu Kurban Bayramımız mübarek olsun.
Senede bir defa islama uyduk Kurbanı keserek et yeyip doyduk Kilo kilo yapıp dolaba koyduk Kurban Bayramımız mübarek olsun.
İSMAİLOĞLU der Allah’a şükür Akraba, tanışla görülsün fakir İnsanlık için de en büyük zikir Kurban Bayramımız mübarek olsun. ---- 13.08.2019 – Beylikdüzü / İstanbul
..38 kere okudum kayseri plakasını unutmuştum kahramanlığını hep maraş diyordum dondurmadan ötürü mütevelli heyeti kurulmadan k'alaycı kuşlar dolaşır ayaklarıyla kirletmeden halıyı kovardı annem kızardı yüzüm son gün veda mıydı sedalar gelmemişti gurbet kuşları filmine seni sevmiyorum Fransızlara s'öyle bakma didim göçek mi ? şiiri sevdim seni sevmediğim kadar tutumsuzları sevmem elimden geldiği kadar sen cimriselinde tutunuyormuşsunuz idim demişmiy diniz din kardeşi falan mıyız akraba sayıldığımız doğruydu nüfuz istatistiğinde görmüştüm sizi ve cik cik demeden şarkı söylüyordu yaşlı K'alaycı Kuşunuz çok beğendim gümüş Kafesini..sevgimle hürmetle eğiliyorum bel fıtığımı gösteremedim anneme hâlâ yatıyor kabrinde garip anam..şiiriniz gibi hüzünle bitti fikrimin ince dalına dolanan sırnaşık..yuhh bana diyecektim sona ayıp olur dedim konu komşusunun külüne muhtaç kalan kalaycı ve taklacı güvercin Fransızcım çok uzattım sen de daha karpuz kesip serinletmedin defteri-kalemi kırma lütfen...
..doğal gaz doğu-akdeniz biber gazı stokları şişti eyleme çıkmıyosun erisin diyecektim ama formundan düşmüşsün transfer sezonu bitmeden bitirdin kendini canım Fransızcım bacım yaa yok kızkardeşim tercihin can simidi mi gaz ocağı mı ?
Şiirlerinizi hep okumak dileğiyle diyelim kendimize..