SENİN İÇİN SENİN İÇİNŞiirin hikayesini görmek için tıklayın 2001 de kürsüdenisteğimleemekli oldum.Daha öncebelgem olduğundanNisan ayında Cide Noterliğineatandım. İlk görev yerim Kastamonu / Cide... Cideyi de ilk kez görüyordum. Harika doğası olan çok güzel bir sahil ilçemiz.Güneş çam yeşili dağlardan doğuyor denizden batıyor. O anı işte güneşin ikindiden sonrakianlarda denize yakyaşımıyla başlayangüneş ışınları ışınların suda kabarcıklar halinde stop lambaları gibi ışıldaması güneşetrafında oluşan ışık heyulası buharlaşan suyla güneş ışınları arasındaki cümbüşü anlatmaya kelime bulamıyoruk...Kim bulabilir ki... Bunca güzel ruh gibi duygu gibi olan yerin iklimin atmoferin içinde oluşan insan mizacı ve kültürü de o denle uysal hoş övgüye değer olduğu gibi kadınları da o denli eletlerdir.Doğa mı onlardan, onlar mı doğadan esinlenmişlerdir demekten kendimi alamamışımdır. Buncae doğa ve insan güzelliği içinde duygulanmamak mümkün müdür... Ben kendimi yeniden doğmuş görmüşümdür. Adı saklımolan platonik bir sevoiğim de oldu elbet. Böylece duygu yüklü oldum yazdım da yazdım binlerce sayfe şiir anı vs... İşte bu şiirim de onlardan biridir.....Nokta!
SENİ CERRAH PAŞA’YA UĞURLAMAYA GELMEDİM
GELEMEDİM SARI YAZMALIM GÜVERCİN YÜREKLİ YARALI TURNA KANATLI DEFNE KOKULUM MEVSİM BAHAR AYLARDAN NİSAN SABAH GÜNEŞİ SOLGUN BULUTLAR YORGUN BÜLBÜL DARGIN DAĞLAR BİÇİM BİÇİM KARADENİZ ESMER GÜZELİ DURGUN SALINIMLI SERİN İÇİM İÇİM EĞİLDİM BİR YUDUM İÇTİM DUA İLE SENİN İÇİN SENİN İÇİN YÜREKTE NASIR GÖNÜLDE BİR SIR GİBİ SEVİLDİN SAYILDIN GÖKTE HİLALAYDIN AMMA HÜCRELERİMCE DAHİ BİLİNMEDİN GÖZDE IRADIN ÇOK TAHT KAVGALARI OLDU İÇİMDE O BİÇİM AMMA İNAN GÖNLÜN SEVGİ DEFTERİNDE HİÇ SİLİNMEDİN İNDİM SAHİLE DENİZ DURGUN SALINIMLI İÇİMİÇİM EĞİLDİM BİR YUDUM İÇTİM DUA İLE SENİN İÇİN SENİN İÇİN EY TANRIM EY YARADAN YARATIP ALEMİ KENDİNİ ARATAN ONU KORUYASIN DEDİM DUA ETTİM SENİN İÇİN SENİN İÇİN |
Kalemini ve yüreğini candan Tebrik ederim…
Nefis ve iyi bir paylaşım…
....................................... Selam ve saygılar..