Ben seni sevmiştim. Adını yüreğimin derinliklerine yazmıştım. Mehlika’ m demiştim yazarken Ne oldu sana bu son mektubum dedin mektubunda. Oku Sonra yak külü bile kalmasın dedin. Benden eski mektuplarını ve resimlerini istedin. Benden sana hayır yok dedin Mektubunda Mehlika. Neden bu ne demek oluyor Mehlika.
XX
Böyle konuşmamıştık seninle ayrılırken. Yemin bile etmiştik okuldan birlikte mezun olurken. Geleceğimizi böyle mi kurmuştuk seninle konuşurken Mehlika…. Böyle mi hayaller kurmuştuk biz. Ah Mehlika neden, neden böyle yaptın sen.
XX
Hani sen de âşıktın bana Hep sevdiğini söylerdin karşılıklı konuşurken. Yalan ‘mıydı bütün bunlar? Mehlika… Benden şimdi tutmuş geçmişimizi geri istiyorsun. Topla gönder diyorsun neyim varsa. Neden, neden Mehlika Böyle yaptın.
XX
Bak elimde mektupların var Daha ilk gönderdiğin yıllar gibi kokmakta Kokluyorum Kokluyorum teker, teker son defa deste yapıp derlerken. Hepsinde tenin kokuyor. Ve bir resmin var şimdi elimde kalbimin üstüne koydum. Bu senin ilk resmindi verdiğin. Öptüm, öptüm sonra desteledim. İçim acıdı İçim acıdı Mehlika.
XX
Ah be Mehlika Böyle mi olacaktık biz. Ayrılacak’ mıydık, daha evlenmeden. Sebepsiz yere. Bana ne diyorlar biliyor’ musun Mehlika Deli diyorlar bana. Duydun’ mu, Mehlika.
XX Senin yüzünden, tımarhanelik oldum. Kondum akıl hastanesi dedikleri tımarhaneye Sonra çıkarıverdiler, kendi kendini idare eder dediler. Ama başka biri oldum. Mehlika. Keşke hiç sevmeseydim seni tanımamış olsaydım. Deli olmazdım bari ben. Sen bana kötülüklerin en kötüsünü yaptın Melika.
XX
Sana yemin ediyorum. Öyle biri olacağım ki, bir gün beni kıskanacaksın Pişman olacaksın. Sana inat bunu yapacağım Mahlika. Gör bak bunu yapacağım, Mehlika.
XX
Biliyorum durumum umurunda bile değil. Çünkü sen seçimini yapmış başkasına yeniden gönül vermişsin. Bu daha yüksek paralı biri demişsin. Beni hor görmeye başlamışsın. Ne diyeyim Mahlika madem ki seçimini yaptın. Mutlu ol. Bol, bol çocukların olsun. Koyabilirsen birine benim adımı koy. Amma ben inan’ ki seni hiç unutmayacağım. Mehlika haberin olsun.
XX
Aşkıma sana inat evlenmeyeceğim. İçim acımla yansa’ da, yalnız yaşasam da Hep seni düşünerek yaşayacağım. Mehlika…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mehlika şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mehlika şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah be Mehlika Böyle mi olacaktık biz. Ayrılacak’ mıydık, daha evlenmeden. Sebepsiz yere. Bana ne diyorlar biliyor’ musun Mehlika Deli diyorlar bana. Duydun’ mu, Mehlika.
Etkileyici anlatımıyla harika bir serbest şiir okudum
Böyle mi olacaktık biz.
Ayrılacak’ mıydık, daha evlenmeden.
Sebepsiz yere.
Bana ne diyorlar biliyor’ musun Mehlika
Deli diyorlar bana.
Duydun’ mu, Mehlika.
Etkileyici anlatımıyla harika bir serbest şiir okudum