(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZLIĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZLIĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O sessiz gece karanlığında, Seyrederim güzel semayı, Derdimi söylerim Ay’a, Acır oda benim bu yalnızlığıma MUHTEŞEM BİR ANLATIM AKMIŞ SU GİBİ ÇAĞLAYANA DÖNMÜŞ KUTLARIM ESERİ KALEME ALAN YÜREĞİ SEVGİLERİMLE
Gece olur,yatarım yatağıma, Dalarım o karanlık meçhule, Melekler seni an der, Şeytanlar anma… =================== Değerli Şair Dostum, Hep Meleklerin sözünü dinle Melekler şaşırtmaz ona götürür .. Tebrikler .. Yürekten kutlarım ...
TEBRİKLER GÜZEL DİZELERDİ HEPİMİZDEN BİR PARCA VAR SİİRDE YALNIZLIGIMIZI PAYLASTIGIMIZ GECE GİBİ EN GÜZEL SEKİLDE YANSITMAK SİİRE YANSITABİLMEK YALNIZ KALMAMANIZ DİLEGİYLE...KALEMİNİZ DAİM OLSUN ŞİİRLE KALMANIZ DİLEGİYLE....
Olmak ile olmamak arası bir hayatın içimize taşıdığı trajediyi ,sadece anlamı arayarak/kurarak aşabiliyoruz... Hayatın içindeki etkinliklerimizin büyük bir kısmını evrensel yalnızlığımızı aşmak adına geliştirdiğimiz şeyler oluşturuyor... Evet, her şey bir solukluk hayat için... Yaşadığımız onca acı, sahte mutluluklar, paylaşımlar, fedakarlıklar, direnç ve aşk sadece hayatımıza bir soluk daha katmak için...
ama zihnimizin derinliğindeki yalnızlık duygusu her an yüzeye çıkmak için hazır bekliyor ve bizler de bu teslimiyeti yaşamamak adına hayatımızı sürekli gürültüye boğuyoruz...
Oysa her şeye rağmen, bütün yakınlarımıza, sevdiklerimize, aşklarımıza rağmen aşılamayan bir yalnızlığımız, yabancı kalan bir yanımız var...