(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİLEKLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİLEKLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadir Babam benim... Daha dün gibi ve benim ilk dostlarım: canım Özlem sonra siz. Hep elimi tutan ve dostluğunu esirgemeyen. Sevgi dolu yüreklerinde yer bulduğum güzel insanlar... Var olun Kadir Babam. Burnuma geldi mis gibi çileğin kokusu ve sevgiyi katıp yaptığımız. Ömrünüz çok olsun, kıymetli büyüğüm. Ellerinizden öpüyorum ve en derin saygı ve sevgilerimi gönderiyorum.
Ne güzel bir esinti idi ki artık her çilek yediğimde bu güzel şiirinizi hatırlayacağım.
Çok teşekkür ederim Kızım... Bana "baba" diyen biri benim için öz kızım gibidir. Biraz desteğim olmuş ve memnun olmuşsan ne mutlu bana... Şiir sayfalarına eskisi kadar uğrayamıyorum... Tabi ki senin şiirlerine de eskisi kadar uğrayamıyorum... Tabi ki haklı olarak şair dostlar da benim şiirlerime uğramıyorlar... Sağlık olsun Be kızım... Bu güzel ve içten yorumunu etkili yorum seçiyorum. Gözlerinden öpüyorum...