Dostum ne acı şey, temiz şeyler düşünmek, Bu kadar çirşefliğin içinde, saf kalabilmek, Vicdanlara kanunlar hiç yeterli olmuyor İstilanın hayasızlığından bir kurtulabilsek.
Çıkar çatışmaları yüksek basınç yapıyor Nevalenin en kıyağını uyanıklar kapıyor Züğürtün çenesini, kaale alan görmedim Bizim gibi saflara kala, kala, artıkları kalıyor.
Hep zarara uğradık, biz kazananın sırrı ne, Bizde gezmek isterdik, şangayda maçinde, Fiziğimiz mi bozuktu, sağırmıydık, körmüydük, Telef oldu gençlik kambur kambur üstüne.
Detaylara boğdular, götürdüler hep malı Kamyonlar doldu taştı balya balya saman mı? Saysan servetini dilim dolanır kalır valla Ne dediniz olmadı, söylenenler yalan mı?
Her basamak çıkan, dönüp bakmaz ardına, Menzili uzaktadır, çıkarmı bilinmez yarına, Kimleri kabul etmedi toprak senimi çevircek Zirve yaparken hırsların alıverir birgün altına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dostum ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dostum ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
☾✫Merhabalar Saygı değer Kalem. Güne düşen güzel dizeler Kutlarım. İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah. Canı gönülden kutlar tebrik ederim. .......................... Selam ve Duâ ile.
Güne düşen güzel dizeler Kutlarım.
İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah.
Canı gönülden kutlar tebrik ederim.
.......................... Selam ve Duâ ile.