Özsuyum Aşkına kör düğüm olduğum Yüreğimin yol çıkmazı İki yaprak arasına sıkışan rüzgar gibi Gecenin ayazı düşüyor gözlerime Yazıyorum gözyaşlarıma gidişini Üşüyorum.!
Üşüyor sokaklar Karışıyorum yağmura Söyle toprağa baharı getiren yeşil Söyle yardan son kalan bahar Eksik ne kaldı bu aşkta.!
Düşündükçe seni, Ufkumda kaybolan yol oluyor gelişin Saatler bölerken beni Yoksun, gelmiyorsun Üşüyorum Düşünsem de seni Üşüyor Aklımda yalnızlığımın çıplak düşü.!
Kaplıyor bedenimi Ayazla sevişen kartaneleri Vazgeçilmezim Sana olan duyguları anlatmak için Bulutları üşütse de Yağmura inat ağlıyorum!
Karanlık yorganına sarılan güneş Nerede saklı kaldı sıcaklığın Siyahını düşürdüğün geceler soğuk Üşüyorum Hayallerimden düşüyor yıldızlar Tükeniyorum.!
Ürküyor kuşlarımın çırpınışları Yalnızlık kuşatılmış rüyalar Korkumun titrek soğuğunda Sarılsam da sevdanın kokusuna Üşüyorum üşüyen nefesinde Ve sen artık bende Buz göllerine yansıyan bir heykelsin.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Üşüyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Üşüyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin anlamı, anlatımı ve düzenlemesi güzel sonlandırılmış… Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
güne düşen güzel bir şiir okudum, yürek sesiniz daim kaleminiz kavi olsun.