Sen kanaryam,seher bülbülüm, gül koncam, sümbülüm, konca iken kokladığım gülüm, günahım vebalimsin her şeyimsin, göz bebeğim, aşk sultanımsın, yoluna canına,kurban, gül dalında bülbül yerine koyduğum, bağrı yanık bülbülüm, sen gül koncası ben o ağacın kökü, sen çiçeği, ben gövdesi, sen üstündeki kelebeği ben arısı kadınımsın, sen ey kadınım, dert ortağım, uğruna yanıp solduğum,solacağım, derdimi paylaşacağım, ahreti zamanı aşımı paylaşacağım, gönül sultanımsın, anla beni,sevdim seni sevdim ;
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADINIMSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADINIMSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen kanaryam,seher bülbülüm, gül koncam, sümbülüm, konca iken kokladığım gülüm, günahım vebalimsin her şeyimsin, göz bebeğim, aşk sultanımsın, **************************************Başarılr daim olsun inş. GÜZEL BİR SEVDA ŞİİRİ
Sen kanaryam,seher bülbülüm, gül koncam, sümbülüm, konca iken kokladığım gülüm, günahım vebalimsin her şeyimsin, göz bebeğim, aşk sultanımsın, yoluna canına,kurban, gül dalında bülbül yerine koyduğum, bağrı yanık bülbülüm, sen gül koncası ben o ağacın kökü, sen çiçeği, ben gövdesi, sen üstündeki kelebeği ben arısı kadınımsın, sen ey kadınım, dert ortağım, uğruna yanıp solduğum,solacağım, derdimi paylaşacağım, ahreti zamanı aşımı paylaşacağım, gönül sultanımsın, anla beni,sevdim seni sevdim ; şiirlerime döktüm sana olan sevgimi, anlaki nasıl sevdiğimi...
Kutlarım dost kalem. Çok güzel, muhatabını oldukça memnun edecek sevgi dizeleri. Yürekten söylendiği de açıkça belli. Betimlemeler çok sağlam. başarılar diliyorum.
Sen kanaryam,seher bülbülüm, gül koncam, sümbülüm, konca iken kokladığım gülüm, günahım vebalimsin her şeyimsin, göz bebeğim, aşk sultanımsın, yoluna canına,kurban, gül dalında bülbül yerine koyduğum, bağrı yanık bülbülüm, sen gül koncası ben o ağacın kökü, sen çiçeği, ben gövdesi, sen üstündeki kelebeği ben arısı kadınımsın, sen ey kadınım, dert ortağım, uğruna yanıp solduğum,solacağım, derdimi paylaşacağım, ahreti zamanı aşımı paylaşacağım, gönül sultanımsın, anla beni,sevdim seni sevdim ; ANLA BENİ ANLA ,ANLA EY SEVDİĞİM.
Kutluyorum üstadım harika bir anlatımdı nasıl anlamaz ki? tebrikler sevgi ve selamlarımla saygılar..