(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Esir kamplarındaki, mahkumlar gibiyim, Ellerim kollarım bağlanmış, çözmek istiyorum, Çözemiyorum, çözemiyorum……
Kale burçları , arasında kalmış gibiyim… Özgürlüğe, kavuşabilmek için, YIKMAK İSTİYORUM BÜTÜN SURLARI YIKMAK……
Özlük kainatın en önemli unsuru...
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Özgürlüğün bedeli çok ağırdır.Yener ve yenilir, ağlar ve güler,yağar ve ıslanır ,ıslatırsınız ! ''Fırtınalar ve sağanaklar arasından doğar; anlaşmazlık ve uğraşılar arasında yerleşir.''
Siz önce gelin şu şiirlere yaptığınız yorumların altına herkes için aynı ifadeyi kullanmaktan bir vazgeçin, böylelikle önce düşlerinizi özgürleştirmeye açılan ilk adımı atmış olursunuz. Düşlerini umutla Umutlarını inançla İnançlarını bilgiyle Bilgilerini kararlılıkla Kararlılığını eyleminle süsle Sonra yeni düşler İlkbaharda çiçekler Suda renk ve zaman Gün batar sularda kaybolur insan !
Özgürlüğe, kavuşabilmek için, Kurtulmakistiyorum, bu esaret zincirinden.. kırmak istiyorum teker teker…….. ........................... en azından özgürce yazabiliyoruz anlamı bahar olsun başaklarda açan sevgiye sevgiliye özgürce tohumlar serpen yürekler olsun yaşam tadında başarılar
Paslanmış esaret zincirlerini kırmak için çok geç kalsakta o zincirin halkalarından asla olmadık... Özgürlük göreceli bir olgu elbette... Sevgiyle düşünceyle güzelliklerle paylaşılan özgürlüklere selam olsun...yüreği maviden geçenlere bir kuşa, dört nala giden at'a, bir kelebeğe selam olsun ... kutlarım şaire... keyifle okudum... sevgimle ... maviler yüreğinize ...
Esir kamplarındaki, mahkumlar gibiyim, Ellerim kollarım bağlanmış, çözmek istiyorum, Çözemiyorum, çözemiyorum……
Kale burçları , arasında kalmış gibiyim… Özgürlüğe, kavuşabilmek için, YIKMAK İSTİYORUM BÜTÜN SURLARI YIKMAK……
Sevgili Nil hanım Özgürlük benim çok değer verdiğim bir olgudur...İnsanların insanlara ve çevreye zarar vermeden istediği gibi yaşaması olmalıdır,başkasının özgürlüğünü kısıtlayarak değil herkese özgürlük şiarıyla yaşanmalıdır....Kutluyorum özgürlük önce yürekten başlar yüreğinizi özgür tutun gerisi kolay tebrikler güzel di şiiriniz üstadem...
kaleminiz daim olsun saygılar