kimi; para peşinde kimi; sağlık peşinde. kiminin; güler yüzü kiminin; kahpe gözü. kimi; dua ediyor kimi; açmam bir el diyor. bir YARADAN sabrediyor.
anlamadım bu işten! çıkardım içimden pazara götürdüm bütün dertlerimi. bağırdım; alan var mı? şöyle bir baktılar yüzüme bu kadının aklı var mı?
yok! akıl işi değil şu dünya’da yaşamak. YARADAN vermiyorsa bir bela habibinin yüzü suyu hürmetindendir.
haberler izlemez oldum gazete okumaz ya; anasını kesen ya; bebeğine işkenceyle can verdirten ya; küçücük bebelere tecavüz eden ya; yavrusunu kolları arasında şehit düşüşünü izleyen ya; kuraklık ya; deprem ya; sel ya; açlık ya; terör
ya’larım çok ya yazmakla bitmez. gülmeyin aklım yok ya! gönül feryadı bu dertlerimin isyanı almazsanız almayın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aklım yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aklım yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında konunun çok geniş bir yelpazesi var yazmakla bitmeyecek kadar...Dünya'yı kanser eden insaoğlu şimdi onu kurtarmanın yolarını arıyor ve ekonomik yönden baktığımızda zengin ülkeler güçlenip büyüdükçe aynı oranda az gelişmiş ülkeler batıyor ve sömürge toplumları haline geliyor sonrası basit sadece piyonları sürmek işi bitiriyor zaten. Dünya böyle olunca da böylesi sorgulayan bir şiir çıkıyor ortaya Dertlerinizi satmaya gelince korkarım üzerine para versenizde alan çıkmayacaktır satacağınız kişi ya derdin ne olduğunu bilmiyordur ya çok iyi biliyordur şansınız yok yani...
Kutlarım ben şiiri beğendim Şiirle kal şiir dost.. Saygılarımla. Ozan
ozzy tarafından 6/19/2008 1:59:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
okuyanların anlamıyacağına değil gülme deyişim.aslında içtenlikle bir daha okursanız demek istediğim ortada. yazı oldu kısmına gelince; şiirler de kısa yazılardan ibarettir. saygılar.
amaçta bu olmalı...
kutladım..