(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İMAN ZAYIFLIĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İMAN ZAYIFLIĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüm ; yok olmak demek değil , başka bir aleme geçiş . Korkulur öyleyse neden ? Niye bunca isyan , direniş ...
Necip Fâzıl’ın dediği gibi; “Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber / Hiç güzel olmasaydı ölür müydü Peygamber?” Ölümden korkmak, her gün binlerce kez ölmek demek. Ölümden korkmak, hayatı bu maddî dünyadan ibaret sananların çıkmazıdır. Ölümden korkmak, öte dünyaya imanın zayıflığının göstergesi. Ölüm, insan için güzel bir son ve aynı zamanda güzel bir başlangıç demek! Bir hayata “vedâ” deyip, öte hayata “merhaba” demek! İnsana düşen; ölüm korkusunu öldürmek, ölümün bir denge ve güzellik olduğuna inanmak ve hayat sınavında başarılı olmaktır.
İki satırla nekadar çok şey anlatmışsınız .Yüreğinize sağlık. Saygılarımla..
Ölüm ; yok olmak demek değil , başka bir aleme geçiş . Korkulur öyleyse neden ? Niye bunca isyan , direniş ... *****************************************************************TEBRİKLER BAŞARILAR İNŞ. KORKU VE DİRENİŞ ! GÜNAH HATA KUSUR İSYAN işte sebep
Ölüm ; yok olmak demek değil , başka bir aleme geçiş . Korkulur öyleyse neden ? Niye bunca isyan , direniş ...
Yüreğinize sağlık şair kardeşim,anlamlı ve mükemmel,az ve öz,"Dünya ahiretin tarlasıdır."ne ekersek onu biçeceğiz,insan ateşe dayanabileceği kadar günah işlemelli değil mi?saygılarımla...
Fıtratta var bu hayatı seviş. Allah öyle halk etmiş; ne edelim Şair kardeşim. Hiç ölmeyecekmiş gibi bu dünya; yarın ölecekmiş gibi öbür dünya dengesini kurmak nasip etsin Yaradan. Selamlar.
Korkulur öyleyse neden ? Niye bunca isyan , direniş ...
ÇOk etkileyeci tebrikler