dahilinde perşembesi asıllarından ayrı kesişik bir boğazdan geçiyor sandalların suda oluşturduğu ince seyrinden tek tek..
nefise tığlı işlemelerin yanık köşe kusurları katsız kemer evlerin eşyalık oyukları karşı karşıya yemlenen otlaklar tersinden geçiyor mızraklı ilişmezlerin bir bir...
ölen her elbise için biraz daha anlaşılıyor öyle değil mi söylesene bana mecazen nutkunu yavaşlattığım ölen her elbise için bir çiçek koparıyor mu ellerin daha mı anlaşılır oluyor böyle yoksa acı bir tat mı alıyorsun merdiven altı katı blokların koca köprüleri devirişi söyle konuşsana sahte bir tebessüm kadar ağlağım yanaklarına kanlı güller sürükleniyor göğsümden yukarı yırtarak fıtratımı yukarı diyorum şiddetli bir uykusuzlukla gözlerimden akıyor allahın cezası sütreleri kıpkırmızı daha mı anlaşılır ne kadar yetmezliğim ne ağır bitmezliğim yaşayamadı mı düşen yere taneciklerim patladı mı hepsi cehennem haykırışının ürkütüşünü tarif etsene bana o mevzi sıkışıklığında kolunun nefessizliği kurtuba örtülü kırmızı cahilliği kaybediyorum sanırım kaybediyorum evet kaybediyorum kaybediyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
titan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
titan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğenerek okudu...
Tebrik ederim...
Huzur şiirdedir…
_______________________________Saygı ve selamlar..