Bak bugün de sabah oldu Gözlerimden süzülen yağmur damlalarını ellerinle sil yeter Yoluna dökülmedik dilleri neylerim Günler geçer yar geçmez Sensiz kötüyüm, bedbahtım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilleri Neyleyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilleri Neyleyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Resul Bey, Siz değerli büyüklerime güzel düşünceleri için teşekkür ederim. Bir gün sizler gibi kalıcı olmak, Edebiyat dünyasına yazılarım ve şiirlerimle katkıda bulunmak en büyük hayallerimi süslemektedir. Naci zene yazılarımı okuma nezaketini gösteren tüm forum sakinlerinin bayramını tebrik ediyorum.
Edebiyatımızın değerli Kelemi Öncelikle Bir Mayram Manisi ile Merhaba diyelim. ....................................................................................... Bayramın kutlu olsun Ömrünüz mutlu olsun Birlik ☾✫ te cem olalım; Gönlümüz tatlı olsun ........................................ Resul Civcik
Mübarek Ramazan(Şeker)Bayramınızı canı gönülden kutlarım. Yüce Mevla sağlık afiyet huzur ile nicelerine kavuştursun.AMİN.
İlhamınız bol Kaleminiz Kavi YÜREĞİNİZ var olsun. ..................... Canı gönülden kutlar tebrik ederim. ............................................... Selam ve Duâ ile.
Şiirinizi okuyarak haz duydum...
Şiirinizi Beğendim...
Şiir sevgi kaynağıdır…
....................................... Bitmez selamlarımla..