&& Bir dağ gibiyim. Ormanların sessizliği var üzerimde Koyaklar ıssız. Kuşlar ötmüyor, ağaçlar üzerinde. Yolcu geçmiyor, yollardan Ki! Bir ağaç gölgesine otururduk sohbet ederdik geçselerdi. Onlarla.
&&
Ne oldu, bana! Bir tuhaf durgunluk var üzerimde bu gün benim. Sevgiden yoksunum, neşeden yoksunum. Bir fırtına kopacak gibidir, duruşum. Sanki! Bilirim çok zaman böyle olur bende. Kopardır, fırtınalar Bir dokunan bin ah işitir, benden insanlar.
&&
Özlüyorum. İstiyorum’ ki olayım, bir akarsu bir dere kenarında Sular olsun çağlasın. Ormanlar olsun, ruhumu dinlendirsin. Kuşlar şarkılarını söylesin ağaçlarda, altında ben otururken Yolcular geçsin, sohbet etsin dinlenirken Ne güzel olurdu. Yoksunum, şimdi hepsinden. Yoksun! Yuvasından düşmüş, çırpınan yavru kuşlar gibiyim şimdi ben.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yuvasından düşmüş yavru kuşlar gibiyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yuvasından düşmüş yavru kuşlar gibiyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.