Hazan yaprakları, döküldü yine.. Hüzün ve ayrılık çöktü içime.. Seni kaybedişim,geliyorda gözümün önüne, O an, nasıl ölmemişim, Şaşıryorum kendime..
Sonbahar hep hüzünlü gelir bana o nedenle.. Doğduğum günde, sonbaharmış, Dünyaya gelişim, bile hüzün bence..
Sensiz, bu hayata küsmüşüm ben, Yıllarca gülmez yüzüm, gülemez, Şensiz ömür boyunca mutsuzum, Şansım yok, sevgiden yana.. Birgün toprak olursam Ağlayın DOSTLAR BANA…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hazan yaprakları, döküldü yine.. Hüzün ve ayrılık çöktü içime.. Seni kaybedişim, geliyorda gözümün önüne, O an, nasıl ölmemişim, şaşıyorum kendime..
Sonbahar hep hüzünlü gelir, bana o nedenle.. Doğduğum günde, sonbaharmış, Dünyaya gelişim, bile hüzün bence..
Sensiz, bu hayata, küsmüşüm ben, yıllarca.. Gülmez yüzüm, gülemez, sensiz ömür boyunca, Mutsuzum, şansım yok, sevgiden yana.. Birgün toprak olursam ağlayın, DOSTLAR BANA…
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Sonbahar hep hüzünlü gelir, bana o nedenle.. Doğduğum günde, sonbaharmış, Dünyaya gelişim, bile hüzün bence..
sonbahar ne kadar da hüzünlü olsa benim için apayrı bir tad... o yüzden içinde sonbahar geçen şiirlerin bir ayrı yeri var bende..... kutluyorum efendim.....
İçinizden dizelere dökülen birer incilerdi mısralarınızdaki ahenkler. Bu harika şiiri yazan kaleminize yön veren güzel yüreğinizi selamlarım şiir yürekli dost. Bilal Esen.
Siiriniz harikaydi duygular sel gibiydi. Ama resim gercekten mükemmel ben bu resmi caliyorum... Siirinizide sectiklerime ekliyorum. Kutlarim güzel kalemi...
bu güzel yüreğinizin eseri olan,kağıda nakış,nakış işleyen kalemizi,ve bu güzel şiiri bizlere sunan siz şair dostumu yürekten kutluyorum.kaleminiz dik ve dayım olsun... güzel insan...
"Hazan yaprakları, döküldü yine.. Hüzün ve ayrılık çöktü içime.. Seni kaybedişim, geliyorda gözümün önüne, O an, nasıl ölmemişim, şaşıyorum kendime.." Tebrikler, güzel şiir. Svg