(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
cvv şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
cvv şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aramıza hoş geldiniz. bu duyguyu yaşamak ve mutlu olmamak mümkün mü? yazmanın her hali aslında hayatın yükünü bir nebze de olsa azalttığı. yalnızlık kalemin de en iyi dostu. nice şiirlere İnşallah. tebriklerimle. saygılar, selamlar.
Hoş geldiniz değerli dost. Bol şiirli günler diliyorum. Yalnızlık biraz da hesaplaşma gibi insanın kendisiyle. Güzel bir şiir olmuş. Kutlarım sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Ben mutluyken beceremem şiir yazmayı. Hep bu zamanlarda yazarım, alırım elime bir kalem sonrasında mısralarla anlaşırım. Kimisi ilaçlarla atlatır bu süreci kimisi de içkilerle bense şiirlerimle...
Şaire en iyi ilaç şiirdir. Güzel şiirdi şairimi KUTLUYORUM...
bu duyguyu yaşamak ve mutlu olmamak mümkün mü?
yazmanın her hali aslında hayatın yükünü bir nebze de olsa azalttığı.
yalnızlık kalemin de en iyi dostu.
nice şiirlere İnşallah.
tebriklerimle.
saygılar, selamlar.