(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canım Anam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canım Anam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dostum, annenize tanrıdan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun inşallah. Kısa ve özde çok güzel bir şiir. Kutluyorum sizi yürekten değerli kardeşim. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Yüce Allah,Annelerimizi ve bizleri cenneti ve cemaliyle mükafatlandırsın inşaallah,muhterem Üstadım Anneler gününüz kutlu olsun iyi ki varsın kadim dost,Dua ve selamlarımla.
Duyduğumda içimde bir şeylerin eksik olduğunu hissettiğim, söylediğimde dilimin titrediği tek kelimedir ANNE Vefat eden tüm annelerimize Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun Selamlar saygılar Hocam....
Mekanı cennet olsun kardeşim. Vefalı yüreğin dert görmesin. 50 yaşına da gelse insan bir annenin varlığını özlüyor. Onlar iyi ki varlar, iyi ki vardılar.
Sevgili kardeşim: Suat Zobu, Konu anne olunca akan sular duruyor, kâlp bir başka vuruyor... Dünyada insan gözünün görebildiği tek melek 💐Sevgili annelerdir.💐 Konu Anne olunca; kalem en duygulu şiire imzasını atar, dil en yanık en seçkin yorumu yapar. Yerinde ve zamanında güzel bir şiir paylaşıma sunmuşsunuz. Yaşayan annelere uzun, hayırlı ve mutlu bir ömür; Hakkın rahmetine kavuşan annelere gönülden Cennetin yüce katlarını dilerim. Her şey sevgili annelerimizin, sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bir şiirdi. Hayat ve şiir yolunuzun su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olması dileklerimi iletiyorum. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Benim Anam yetmiş dokuz yaşında Yüzü nurlu beyaz örtü başında Bize akıttığı her göz yaşında Hakkımızda hayır dua dökülür ---------------------------------------------- ----------------------------------------------- Akrabalık evvel büyük değerdi Birlik olup her zorluğu yenerdi İmece tarladan birlik dönerdi Yaşlandı amcalar öldü dayılar... --------------------------------------- Ağası beyleri asildi asil Hayalı büyürdük biz eski nesil Duyarlı dostluklar tatlı bir fasıl Aileden sayılırdı komşular. .. =========================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
:::::Duygularınız bereketli :::::::Sözleriniz hakikatli :::::::::Dostlarınız muhabbetli :::::::::::Olur İNŞALLAH Anneler günümüz kutlu olsun ======================== SELAM VE DUA İLE