Nedensiz soruyorum işte Kendimce Sıkılıyor muyum ne Çikolata da yok evde Bakkal da kapalı Döndüm kendime Tatsız tuzsuzum Hayaller mi limonlu mayhoş Düşündükçe fazlalaştım daraldı ruhum.!
Geçmişin şemsiyesi yok ki Neden hesapsız yağar Gözden yaş gelmeden çile yağmuru Gün terkesine binmiş gibi hızlı.!
Karanlığı deliyor bir kadın Yağmur kıyafetli bakışı Hüznün ağırlığı Dilinde örümcek ağı Sokaklar mı kirli kadın mı.!
Nasıl mıyım bilmiyorum İşte şöyle böyle Kimsesizliğime yürüyorum Ne içimdeyim nede dışındayım.!
Omuzuma dokundu bir el Sanki boğazım kilitlendi Titredi kaldırımlar burnum gibi.!
Acı nefesler engeli oldu sözlerimi boyasam da Geçmişin uykusu mahmurunda beynim mayhoş Lanetli gözyaşlar mı çığlığı susturan Bilemedim Günah sevap savaşından uzak içmek istiyorum.!
Nasıl mıyım bilmiyorum Etraf küf kokuyor Baktım evlerin pencerelerine Rapunzel gibi sarkmıyor Menekşeler sardunyalar Bir zamanlar oynaşırlardı Kelebekler uğur böcekleri Nede güzeldik yaşam sevincinde koşarken.!
Nasıl mıyım Ne oldu bizlere Kin mi kusuyor insanlık.!
Sormayın nasılsın diye Gün tortusunda Bilmiyorum ki Nasıl olmak nasıl bir şey .!
Uzun yol yolcusu gibi yorgunum Kimliksiz kapımda cehreler Uykusundan uyanmış Seher serçesinde gözleri Güven dağlarında baykuş.!
Karanlıkla kola kola Tırnaklarını yiyor bir çocuk Suskun Süt ısıttım uzattım kendisine Aydınlığı kaybetmiş ağlıyordu taşlar Duyan yok.!
Sesler susmuş Ay ışığında yıldızlara takılmış rüya telleri Gözümden dökülüyor tespih taneleri Yağmur gibi içiyorum.!
Kalbimin ısrarıyla Yeşersin diye gül serptim hayata Kırmızı halılar gümüş rengi Temiz günlere doğan güneşe merhaba
Bataklı yolda kurbağaların şarkısı ile Köksüz nilüferlerin güzelliğine dalarken Bir adam çıktı karşıma Yaşı çoktan sekseni geçmiş Sanki beni anlamışcasına farketmedim oysa İnsanın unuttuğu tek şey ölüm dedi bana.!
Nasılsınız hani derler ya Kandırmadım aynaları Kendime kendimi dost edindim İyiyim şimdi İyiyim hem de çok iyi Çay demleyip yaktım bir sigara Kendimi güzel sözlerle süsledim.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Kendimce şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Kendimce şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.