bilmem kaç yılında gelmiş dünyaya imam hatip okumuş nasip almamış bilmem hangi çağında dalmış riyaya içinde vicdandan hiç bir eser kalmamış...
halka öğüt verir gibi hesaba kalkmış iki saat bir simit nisabı yapmış göya insan hakları lisansı yapmış okuduğu okullara yandığımın düzmesi...
cehalet içinde vekil atanmış arıyordum ben faili işte satılmış katıksız nimete çirkef atılmış iki gram beyni ile sen bataklık hüzmesi...
anayasaya bu adam komisyonluk mu yapmış anladım ben hukuk ondan kine bulanmış adalet ile hükmet sözü nerede kalmış kesilmiş haksızlığa aslan kedi zümresi... ...
can-i (not... annem o kötü kelimelere razı olmadı malum ana rızası haktandır dostlar şiir değiştirilmiştir...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
akbaşoğlu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
akbaşoğlu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlüne sağlık...
Güzel bir şiir okudum, şiir ziyafeti sunan sayfanızdan…
Beğendim...
_______________________________Saygı ve selamlar..