Bir eski türkü..!! bir ılık rüzgarlı baharda gün pazar bir bildik karlı Ağrı dağı ova yeşil kuş sesi şarkı vakit nisan ortasında güneşli bir gün sancılarım geliyor aşka kalem elimde gülüşünden başladım baştan tırnağa kadar hep sen sen sen..!! 14.04.2019 Rahmi Yontar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir eski türkü..!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir eski türkü..!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostluk bize Haktan gelen bir nimet Muhabbet dostlukta nurlu ganimet Dost dostunun bir hayrına bin minnet Duymaz ise o dostuna dost değil ===================================== :::Sayfaya iz düşen güzel bir Şiir :::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair :::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
Ve Aleykümselam Tevfik DÖLEK Şairim Hoş geldin şeref verdin bu güzel sözlerinle şiirime beğenmenize sevindim Allah’ın selamı bereketi sizlerin Ailenizin üzerinde olsun Hayırlı geceler.
Bir eski türkü Ilık bir baharda söylenir Gönüller mest olur Sevgi rayihaları saçılır Umutlar yeniden tazelenir Hüzünlü bakan gözlerin buğusunda Cefalar salah bulur Sefalar dem dem Bir kardelen olur Sedası yükselir arşa Güzel sevgiler Hayat buldukça.
Efendim güzel gönlünüzde hayat bulan Güzel duygularınıza acizane biraz eşlik ettim. İnşallah makbul olur.
Ve Aleykümselam Ahmet KARA Şairim Onore etin bu güzel şiirinle Şiirimi ellerine yüreğine sağlık mahir kalemin hiç susmasın Saygı sevgiler Hayırlı geceler.
Ve Aleykümselam Ahmet COŞKUN Şairim Tam da dediğiniz gibi gittikçe güzelleşecek suların sesi kuş sesi ile birleşecek çiçek kokacak yurdumuz. Gelmeniz bizleri şereflendirecektir Hayırlı sabahlar günaydın saygı sevgilerimle Yontar Un Ağrı Rahmi Yontar.
Kalp uslu dursaydı göğüs kafesine hapsolmazdı…
Kaleminiz dik dursun…
.................................. Saygı ve Selamlar..