(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YA İLAHİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YA İLAHİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Şiirin anlamı, anlatımı ve düzenlemesi güzel sonlandırılmış… Şiir iyiliğin anasıdır… ............................................... Saygı ve selamlar..
İnsanı yolundan ve doğrularından kim ya da ne alıkoyabilir ki? Sığınağımız belli üstelik her birimize bahşedilmiş bir hayat var ve de herkesin kendine göre vasıfları. Yeter ki itiraz etmeden hayallerimize sahip çıkalım dileklerimizle. Yalancı rollere bürünmeden ve Allah'ın şahitliğinde yaşarken de... Var olun. Eminim ki; içi dışı bir her insan bu şiirde kendinden çok şey bulacaktır. Ne var, biliyor musunuz? Azınlıkta olmak ya da yalnız olmak asla dert değil zira merhametlilerin en merhametlisi zaten kulunun yanında. Ne dalgalar vurdu da... Ne çok darda da kalmışken... Ne ki bunlar?
Gülüm hanım kıymetli hocam her bir kelimeniz başlı başına ayrı bir içerik ve Kalem, ruh ve samimiyetinizin en güzel şahitidir. Ender gördüğüm bir uslüp ve insanlık meziyetleri ile donanımlı bir dost yüreksiniz...Kardeşimsiniz.. Sevgi ve saygılarımla Allah'a cc emanet olun.
:Yaz Şairim hakikat-i Haktan taviz vermeden :::Kalemi irşad yolunda bir an bile durmadan :::::Ecel gelip Ahirete boynu bükük varmadan :::::::Gönülleri nakşedelim muhabbet ve Aşk ile ===================================
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan kıymetli şairi :::::Tebrik ediyorum :::::::Ve en içten dileklerimle
:Hayırlı :::Başarılar diliyorum :::::Kaleminiz susmasın :::::::ÜSTADIM :::::::::SELAM VE DUA İLE
Harika olmuş üstadım.Kaleminiz ve kelamınız hiç susmasın.Siz her zaman böyle güzel şiirler yazın bizde zevkle okuyalım.En kalbi selam ve saygılarımı sunarım.
Şiirin anlamı, anlatımı ve düzenlemesi güzel sonlandırılmış…
Şiir iyiliğin anasıdır…
............................................... Saygı ve selamlar..