keşke aynı dilden konuşabilseydik seninle, belki o zaman anlardık birbirimizin halinden, dünyayı kurtarmaya gücümüz yetmese de, en azından,hayallerimizi kurtarabilirdik belki birlikte, gelip geçen zamanın ellerinden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
fark şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
fark şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Şiir öyle bir orkestradır ki, bütün doğanın ve insanların sesini yansıtır”. ................................................................VICTOR HUGO.
.......................................Selam ve saygılarla.
insan kendine benzeyenden sıkılır yalnızlık gibidir bu ve zıtlıkların çatışmaya dönmeyip eksiği tamamlaması kadar güzel bir şey yoktur hayatta lakin, anlamak mühim mesele anlaşılmak da öyle
sizinle aynı fikirdeyiz,şahsen ben de,kendime benzeyen den sıkılırım :) ve insan kendine benzeyen birileri olsun derse hep etrafım da, bunun mümkün olmadığını görecektir,yalnız kalarak,ama gel gelelim,insanların birbirini anlamaya çalışması,ortak bir noktada buluşmayı bilmesi,tanısın yada tanımasın insanlara karşı onların tutum ve davranışlarına bakarak kendi kendine olumlu yada olumsuz neden sonuç iliişkisi kurmaması da önemli ve gereklidir insan ilişkilerin de,yoksa hep kaybeden olursunuz.. bunu anlatmaya çalıştım..
kutluyorum Duyarlı o güzel yüreğine ve ellerine sağlık,Dua ve selamlarımla