(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜZÜM GÜLEÇTİR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜZÜM GÜLEÇTİR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben bakanım Bakar bakar dururum Her zaman böyleyimdir Şaşkın ve bomboş Öylece Bakanım işte Gözlerim güler,karnım tok,sırtım pekdir Ne güzel bakarım...
sevgili bluecould siz yine bakanlara çok insaflı ve nazikane davranmışsınız o bakışlara bir de tren ekleseydiniz hiç olmazsa boş bakışları heba olmaz, boş vagonları sayarken hesabı kitabıda elden bırakmamış olurlardı... harikaydı dost tebrikler sevgi ve saygıyla...
yüzün ömrünce gülsün can.Güzel yürekler hep gülsün be can.Kısacık muhteşemlikte up uzun dağıttığın bu çalışmandan ötürü sevgilerimi yolluyorum tebrik ediyorum can. Sevgilerimle.
Anlaşılırdı diyorum en azından ben anladığımı sanıyorum. Küçücük lütuflada çok dağlara kar yağdırılabiliyormuş. Anlayan anladı. Sevgi ve saygımla diyorum. Cengiz...
Ben bakanım Bakar bakar dururum Her zaman böyleyimdir Şaşkın ve bomboş Öylece Bakanım işte Gözlerim güler,karnım tok,sırtım pekdir Ne güzel bakarım...
***Her zamanki gibi şiirinde bir incelik ve bir güzellik gördüm. Bakar mısın? BAKAN MISIN? Bilmem ama gözlerinin güldüğü, karnının tok olduğu, sırtının pek olduğu belli oluyor. Tabii sözümüz yazana değil yazdırana. Sevgilerimle...
Sen ne bicim bakansin kardesim ? Milletin haline neden bakmiyorsun? Karnin tok sirtin pek ohh iyi vallaaa.
Bakaaaannn , Kardesim, su bizim bir ihale var bir bakarmisin? Ben de sana bakarim haa ne dersin?
Harika baktin kardesim yine, Keske herkes senin gibi baksa. Kutluyorum bu güzel bakisini, duyarli güzel mesajini...
Su resimdeki göz yerine karni tok sirti pek, Mesela Undan sorumlu bir bakan vardi Un ambarina akar o bakardi,... Neyse kardesim bosveeerrr. Sonra yanlis anlasilir...
Taskin Uzel tarafından 6/13/2008 9:19:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bakanım işte Gözlerim güler,karnım tok,sırtım pekdir Ne güzel bakarım... *****************************
Aaaaa! Benim de adım Güler ... Hayret . Biraz daha gayret etsen kankam bana şiir yazdın sanacaktım .. Hay Allah , beni öyle araya sıkıştırılmış sözcüklerle kandıramaaaaazsıııın. Canımsın kankam , bakansın , can yakansın ..
Ben bakanım Bakar bakar dururum Her zaman böyleyimdir Şaşkın ve bomboş Öylece Bakanım işte Gözlerim güler,karnım tok,sırtım pekdir Ne güzel bakarım...
Şehrin işlek caddelerinde görmeyi özlediğimiz bakışları İncecik nakışlarla Nakış nakış işlemişsin Güzel de düşmüşsün hazirana Kutlamaksa bana düşer yüzü güleç yüreği En içten saygılarımla
Not: Güzel şiire daha güzel bir fon bulsanız. Göz çok abartılı da, benim düşüncem, bakma kusura
cemal eroğlu tarafından 6/13/2008 6:12:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben bakanım Bakar bakar dururum Her zaman böyleyimdir Şaşkın ve bomboş Öylece Bakanım işte Gözlerim güler,karnım tok,sırtım pekdir Ne güzel bakarım... Tebrik ederim şiir başlığı benim şiiri okumamı yetti saygılarımla
Güzeldi.. Tebrik eder,
Selamlar, saygılar sunarım.