(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANDAÇa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANDAÇa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Konuya vakıf değilim ancak , yapılan haksızlık belliki üzmüş sizi . Efendim , sadece üzüntümü belirtmeliyim .. Başka ne demeliyim bilemiyorum .. dediğim gibi olay nedir bilmiyorum ... Saygılıyım duygularınıza , saygımla...
neler olmuş hiç bilmiyordum.çokda merak ediyordum. yürekli bir gönül dostu idi. demek dönmesi zor gibi ha.. çok üzüldüm... görürseniz selamlarımı iletin hoca hanıma... sizede teşekkürler hiç değilse dosttan haber almış olduk... sevgilerle
Üzüldüm ve kınadım Bazı kişileri Düşünülmeden eleştirilmemei Böyle küçük şeyler için Büyük şairlerimiz kaybedilmemeli TEBRİKLER GÜZEL VE İZ BIRAKAN DİZELER OKUDUM KALEMİNZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA ZARALICAN
şiiri ve şairini kutlarım... mesaj verilmiş...şairi ve kınamayı bilmesemde...kırıcı olan insanları asla sevmiyor ve benimsemiyorum heleki şair ruhlu eli kalem tutan duygu insanlarının böylesi usluplarını ve ahkâm kesmelerini...çünkü zaman zaman bende rastlıyor ve çokkk ayıplıyorum doğrusu...kocaman insanlar çocukların bile yapmayacağı hareketlerde bulunuyorlar... saygım ve sevgimle...
Efendim , sadece üzüntümü belirtmeliyim .. Başka ne demeliyim bilemiyorum .. dediğim gibi olay nedir bilmiyorum ...
Saygılıyım duygularınıza , saygımla...