Ne bir ses nede bir soluk Belli belirsiz bir yol bir çizgi Geceden kalan gölge buzdan soğuk Ortada kendine kararlı puslu bir nokta Belki bir çift göz yada iki kelimelik bir söz.!
Ah bir dokunabilse Hele de bir konuşsa Kim bilir nice acıları dökülecek avucuna Hayat tınısında kaleminden mürekkep ağladı Ne birleştik ne ayrıldık diyemedi.!
Yıllar yılı kovaladı Yollar kendine uzadıkça uzadı Sığamadı kendine avunamadı Mevsimler kaçarken.!
Büyüdü daha büyüdü yalnızlığı Kader gerçek perdesini kapatırken yandıkça yandı Dilinde küllenirken sözcükler tutunamadı Belki intiharıydı biriktirdiği kalabalıklar.!
Tek sendin tek sensin diyordu Diyordu işte Kalakalmıştı sevda dönemecinde Sanki kör nokta Kendine oynamaktan bıkmıştı Bıkmıştı işte Tek tutunduğu güneş değmemiş anılarıydı Gözlerine yar ışığı hasret Kalbinde saklı düz çizgi.!
Nasıl bir aşktı bu Nasıl yarab Dili aradı kendini mutlu edecek şarkısını Yoktu işte bestelenmeden silinmişti Sustu onu susturdu aşkın gözyaşı Belki bu gün dedikçe.!
Elinde kendine birikiyordu bilmem kaç senaryo Efsunlu bakış sahnesinde kendisinin oynadığı.!
Esti merakımın gizemli rüzgarı Dokunmak için uzatsam da dost elimi Çaresizliğe düştü Önümde çelikten soğuk nefesinden ördüğü duvar Tutsak kaldı cevapsız sorular enerji kalkanında.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalbime Yapışan Yırtık Resimler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalbime Yapışan Yırtık Resimler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık usta
______________________________Selamlar