Ölüler beklemez Düşünürüm. Düşünürüm’ de derler bana, biraz daha dayan. Hele kış geçsin güneş açsın, bahar bir gelsin toprak falan ısınsın. Belki, o zaman! Ölüm zamanı beklemez, sanki bilmiyorlar bunu. Yüzlerime bakıp, bakıp Kendilerine göre hesap yapıyorlar, Böyle bir şey olur mu?
Düşünürüm. Dışarıda soğuklar, kar kış kıyamet insanın içine işlerken. Bile ölür insanlar Oysa ölüler, üşümez Ölen insan! İster kar yağsın ister ayaz olsun, üşüdüğünü hissetmez titremez bile Soğuktan. Yeter’ ki olsun üstünde, birkaç metre bez. Biraz da toprak, hiç fark etmez üşümez ölmüş olan.
Düşünürüm. Kim gelir kim giderdir bu soğukta. Kimin umurundadır, ölmüşüm kimsesiz bir garip gibi yağmurda yaşta. Derlerdir. Cenaze hizmetleri vardır nasıl olsa Gelen de sağ olsun gelemeyen’ de yeter’ ki hakkını helal etsin bana. Hele’ ki yeri uzaksa, gelecek durumu yoksa. Uzaktan, uzağa bir duası, yeterdir bana. Gelemeyen, bir arkadaş dostsa…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüler beklemez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüler beklemez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.