(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eylül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eylül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirini okurken düşündüm de...bir insan sürekli iyi şiirler yazıyorsa her defasında nasıl yorum yazılır ? Şiir güzel, bu nedenle okur olarak insan güzel yorum yazmak istiyor.
Neden daima güzel şiirler yazıyorsun sen ? Ara sıra değiştir bunu mesela. Ne bileyim değişiklik olsun. Fransız denince benim aklıma sık sık ama daima güzel şiirler yazan, efendiliğini ve mütevaziliğini hiç bozmayan bir insan geliyor.
Çizgisinden hiç çıkmayan birisin fransız. Şaka bir yana, gerçekten iyi yazıyorsun. Ben yazı bölümüne yazdıklarını okumayı da seviyorum, onlar da güzel.
Varlığın ve şiirlerinle hiç eksik olma inşallah Selamlar
her rengin gözlere hitap eden güzelliği vardır misal kimi yeşili sever, kimi maviyi ama bu durum bir rengin diğerine nazaran daha güzel olduğunu göstermez
Vita kutusu deyince aklıma geken ilk şey anneannem oldu. Küpeliye gelince iki kutu var terasta. Çok nazlılar ve çok ince. Resime gelince, sanırım bir direnişi simgeliyor. Direniyoruz çünkü hayata ve her zorluğa. Muay thai ye başladım. Çok acı verici...Ona binaen bu resim artık benim.
Gün aydınlığı olsun selamlar..