(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçtiğinde gençliğin cilası her insan bozkırda unutulan deniz kabuğu.... ......gitti gençliğin cilası, şimdi deniz kabuğu olduk......sevgilerimle kutlarım dizelerini
geçtiğinde gençliğin cilası her insan bozkırda unutulan deniz kabuğu.... ...................... hiç umut kalmadı mı? ben her gece boşuna mı yatıyorum düşlere düşler de gelmediğine göre
geçtiğinde gençliğin cilası her insan bozkırda unutulan deniz kabuğu....
tebrikler şair arkadaş... söz ancak bu kadar öz söylenebilir...dörtlükler dolusu şiir, ya da sayfalarca kitap yerine... söz hem az, hem çz olmuş vesselam... selam ve hürmetler efendim...
geçtiğinde gençliğin cilası her insan bozkırda unutulan deniz kabuğu.... *************** KISA ŞİİR ÖZ ANLATIM BUDUR İŞTE...ŞİİR İŞLEVİNİ YAPMIŞ DÜŞÜNDÜRMEKTE. KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
DilrubaNurayErenler tarafından 6/13/2008 10:48:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
geçtiğinde gençliğin cilası her insan bozkırda unutulan deniz kabuğu....
**Kısacık şiirin yapısı... fakat çok uzun ve geniş manası... Aslında insanın cilası geçtiğinde gerçeği ortaya çıkıp değer kazanmalı. Sevgiler yüreğinize.
"Deyişler tarihimiz" zenginleşmeye başladı ! Yazacak, yazacak bekleyin...(TARİH)
Çocukluğumuzda Celal Güzelses' ten dinlediğimiz bir ezgi vardı.. Uzun hava tarzındaydı ...ve beşerin doğumundan başlar ölümüne kadar her yaşını anlatırdı hazin hazin...ve hep merak etmişimdir kaç dakika sürerdi acaba diye? bitmeyen bir ezgi olarak kalmış usumda...yorardı... ve Cahit Sıtkı Trancı'da OTUZ BEŞ yaş şiiriyle aynı temayı işlemişti kısmen...şiir klasikleri arasında aldı yerini... Yıl 2008 ve bir şair daha işlemiş Ama ÖZ ! Bu temayı konu başlığı olarak verselerdi okulda eminim herbirimiz sayfalar dolusu yazardık...ve upuzun şiirler... Aslında çok zordur az sözle çok şey anlatabilmek.. Şair bu zoru başarmıştır işte ! varsın iki cümlenin arasını da DÜŞÜNEN beyinler doldursun !
Kutluyorum...
Saygıyla... ASİ-L
Mezopotamyanın Asi-l Kızı tarafından 6/13/2008 7:20:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mezopotamyanın Asi-l Kızı tarafından 6/13/2008 7:48:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgilerle...