(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TSUNAMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TSUNAMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ektiklermizi biçiyoruz ve utanmadan üzülüyoruz biri dur desin diye bağırmak istedim şu an ama sesim içimde intihar ediyor... sevgimle... maviler yüreğinize... yine de hep dediğim gibi yarın umut olsun....
gördüm kavruk tenli bir kız çocuğuydu dev dalgaların yuttuğu...
tanıdım yine aynı kız çocuğuydu ekilmiş tohumdu çamura....
Topraktan geldik torağa gideriz misali, ama bu gitmeler canlı canlı olduğunda sonu da işte böyle cesetinizi çamur deryasında buluveriyorsunuz oysa dev dalgalar öncesi bir filizdi yada bir çiçek şimdi ise batağa saplanmış açmadan solan bir hayat,ya da bir yaşam... kutluyorum şairi içeriğinde çok derin manalar yatan düşündürücü harika bir şiirdi Çünkü bu deniz başka denizdi sanki gerçek denizde ve sahilinde batak olmaz batak olmazsa çamurda olmaz yüreğinize emeğinize sağlık saygıyla..
gördüm kavruk tenli bir kız çocuğuydu dev dalgaların yuttuğu...
tanıdım yine aynı kız çocuğuydu ekilmiş tohumdu çamura....
bir süre baka kaldım bu şiire dost. ne çok harman var bu kısacık dizelerde. alt tarafı on yedi kelime de okuduğunuz zaman düşünüp takıldığınız zaman sınırsız. gerçekten ve gönülden kutlanacak bir şiir. koca bir insanlığı salmışsınız oncacık dizenin içine. siz hep var olun şiir dostu...
kavruk tenli
bir kız çocuğuydu
dev dalgaların yuttuğu...
VE ŞİİİRN ARASINA SIKIŞTIRILMIŞ BİR ÖLÜM VE DOĞUM YENİDEN !
tanıdım
yine aynı kız çocuğuydu
ekilmiş tohumdu
çamura....
VE ALMASINI BİLEN DAĞARCIKLARA KISADAN HİSSE DESTANSI BİR ÖYKÜ...
Saygılar..