Sana sevgimi anlatsam Can kulağıyla dinler misin ? Yüreğinde yer verip Bende sevmiştim der misin ?
Çok yalnızım Senden öncesi yok Kalbime dokunduğun gün Can buldu içimdeki çocuk Yeniden başladı hayat Mutluluğu huzuru sen de buldum .
Bazen gözlerim dalıyor çok uzaklara Unutuyorum tüm sıkıntılarımı dertlerimi Ama daha fazlasını istiyorum Dizine yatmak saçlarını okşamak Düşlerde oluyor ancak Çaresiz kalıyorum karşında Çok zamandır etkisi altındayım gözlerinin .
Sen zeytin gözlüm Çorak yüreğime Düşen yağmur damlası gibisin Suya hasret toprak gibi içine çekiyorsun Ne zaman derin uykulara dalsam Öperek uyandırıyor Cama vuran güneş gibi odamı aydınlatıyorsun .
Yok eşin benzerin Aldığım en güzel hediye sensin Ne zaman yüzüne hüzün düşse Nemlenir gözlerim Döker yapraklarını çiçekler Kuşlar ötmez olur kanatları kırılır .
Anla artık Seni ne çok sevdiğimi Senden ayrı olduğum zamanlarda Eksilmez buğusu gözlerimin Sen yokken acılarım katmerlendi Yüreğim bir volkan gibi Hazır patlamaya Üfle soluğunu bir nefeste içime Sönsün bu ateş Bitsin sana olan hasretim ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nemlenir Gözlerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nemlenir Gözlerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen gözlerim dalıyor çok uzaklara Unutuyorum tüm sıkıntılarımı dertlerimi Ama daha fazlasını istiyorum Dizine yatmak saçlarını okşamak Düşlerde olur ancak Çaresiz kalıyorum karşında Çok zamandır etkisi altındayım gözlerinin .
Aşk bu şiir bu üstadım, etkilenmemek elde mi, aşka aşık olası geliyor insanın okuyunca yazdığınız aşk şiirlerini. Saygılar sunuyorum selamlar efendim. Kaleminiz daim olsun.
YAZAN YÜREĞİNİZİ KUTLUYORUM...
ŞİİR HARİKA OLMUŞ...
TEBRİKLER...
............................................SAYGI VE SELAMLAR.