b i l i y o r u m aklın da ruhun da kalbin de bende uzak olsak da birbirimize biliyorsun ki aklım da kalbim de ruhumda her dem sende sen oralardasın bensiz ben buralardayım sensiz çaresiz de hiç değiliz Rabbim çaremiz.
olsun varsın yalpalayan bir gemi bata çıka, yol alsak da tipi boran olup yağsa da ömrümüz hayat denizinde hüzünyağmurları hayatımıza yalpalarız ama batmayız üşümeyiz, buz tutmayız yıkılmayız seviyorsak candan sevgimiz ısıtır bizi.
ey sevdiğim göz bebeğim varım yoğum her şeyim gözümün ilk ağrısı gönlümün sevdası kalbimin aşk-ı nuru ruhumunsa huzuru.
çık balkona bakın etrafına neler görüyorsun söyle b i t a n e m boynu bükük bir serçe var mı? baktığın yerlerde göz gezdir iyice.. bir ağacın üstüne var say konmuş serçe pencerenin önüne benim işte o garip serçe görmeye geldim seni dindirmeye, hasretim(n)i utanma çekinme; uzat elini omuzuna gelir konarım belki.
kar yağarken bile üşümüyorum sımsıkı sarmışsın çünkü beni tam da şu anda bir deniz kenarında seninleyim hayalimde daldık seyre kar yağarken el ele ü ş ü m e s i n senin yüreğin diye sevgimi koydum içine yüreğinin seni ısıtacak ben uzakta olsam bile sevdamızı yad edecek yüreğinle ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğine Kar Yağmasın! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğine Kar Yağmasın! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.