Renksizliğin rengini benden başka kim tanır Ömre değer bakışlarde sabitlenen resimler Rüyalar siyahın ışığından başka beni kim tanır Aydınlığın dip noktası değil mi gözlere değen kalp atışı.!
Renksizliğin rengine bürünmüş siyah bir gül Hayata fısıldarken vedaları ruha nefes yaşama cesaret Yadırgamayın beyazı renksizliğin yükü ağır Siyahın susması bundan.!
Akan hayatın nakışlanmış renkleri Renksizliğin gögsünde semaya tırmanır Arınmak için yaşamın kirinden suya hasret Yeşil hatrına bulut gözlerden dökülür yaşlar.!
İmlası anlamında renkler hamuru sırrında tek Anlamı ızdırap vadilerinde soyuttan somuta umut Derin kokulardan şahlanan atlar gibi Toprağın avuçlarından fışkırır renginde çiçekler.!
Renksizliğin rengini bilen zaman Gökkuşağı sırrında bulutların gözyaşını siler İçimde gülümseyen gölgeler kimbilir neler taşır Tabiatın neonları sevda renginde ışıldar.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Siyahın Susması Bundan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Siyahın Susması Bundan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
________________________________________Selamlar