(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitmeler Üzerine -5-6-7- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitmeler Üzerine -5-6-7- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gitme; acılara mahkum olur yüreğim ardında fırtınalar kalır, ayrılıklar, anılar, yanlızlıklar boynu bükük aşklar, gözü yaşlı şarkılar alışamam yokluğuna, yokluğun ölüm Nuri Can
Ben hiç gitmedim aslında da, Siz beni hep gitti zannettiniz… """""""""""""""""" *** Sevgili şairim hayat dediğimiz şey aslında dalgalar misali gel /git den ibaret değil mi? Bir çekim gücüne kapılıp çekilmek ve çekmek değil mi? Neticede hayat hep gitmek ve gitmek değil mi? Bunu gitmeler başlığı altında toplayıp çok güzelde anlatmışsın. Sizi yürekten kutlarım. Sevgilerimle...
Bak şimdi üzüldüm ama geri geleceğin için de seviniyorum , senin şiirlerini ve o güzel yazılarını bekliyorum canım , görüşmek üzere , kendine iyi bak , sevgiler ....
:) Aslında doğru daha gitmedim ama yarın artık evime gidiyorum ablacım,3 ay uğrayamam artık siteye,bu yüzden de gitmeden ekleyeyim dedim birşeyler... Teşekkürler yorumun için...