Göz göze geldiğimizde Kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor Düşüyor kan değerlerim Dudaklarımı alıştırma öpüşlerine Alışkanlık yapıyor bende .
Ağlama güzel gözlüm Kıyamam bir damla gözyaşına Yakamozlar düşerken denize Ay uzaklardan gülümser yeryüzüne Yorgun düşer düşlerim .
Benden önceki hayatını anlat Hiç bıkmadan dinlerim Kimler üzdü Kimler ağlattı seni Başını daya omuzlarıma Bende bulacaksın kimsede görmediğin sevgiyi .
Mecnun çöller aştı aşk ateşiyle Leyla’sına kavuşmak için Ferhat dağları deldi Şirin’e kavuşmaktı tek derdi .
Gel bu gece Karanlıklar örtsün günahlarımızı Ayazda kalmış gibi Üşüyorum Sensiz kıyılarıma kırağı düştü Korkuyorum Sensizliğe değecek diye ellerim ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susuzluğum Sanadır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susuzluğum Sanadır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gel bu gece Karanlıklar örtsün günahlarımızı Ayazda kalmış gibi Üşüyorum Sensiz kıyılarıma kırağı düştü Korkuyorum Sensizliğe değecek diye ellerim ...
Şiir de bütünlük var, duygu ve tema bir bütün müzikle de uyumlu. Final mükemmel, 👉görüyorsunuz, sevgi bu aşk bu görüyorsunuz, 👈 çok güzel çok anlamlı bir aşk şiiriydi saygılarımla...
:Mübarek üç aylar geldi çok şükür :::Oruç tut, namaz kıl, Hakkı yap zikir :::::Mümin abdest alıp Kuranı okur :::::::Belki son şansıdır, ganimet bilsin ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: _____________________________________ :Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan usta Şairi :::::Tebrik ediyorum Kıymetli Üstadım :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :Duygularınız daim :::Kaleminiz kaim :::::Sözleriniz Hakikatli :::::::Dostlarınız vefalı :::::::::Okuyucularınız dualı :::::::::::Olur INŞALLAH :::::::::::::::::: SELÂM VE DUÂ İLE
Duygu yüklü şiir okumaktan haz ve keyif aldım…
Beğendim…