Eledim eledim sabır eledim Büyüttüm besledim asker eyledim Gönderdim vatana nöbet eylesin Afrinde şehit oldu yiğidim.
Ben büyüttüm korudum sakındım Gözümden sakındım Oğlun asker dediler de gurur duydum Ben evladımı vatan için büyüttüm Olmadı dönemedi şehit oldu benim yiğidim.
Ak gözyaşım ak sel olup çağla Şehit Annesiyim feda olsun evladım bu Vatana Vatansız yurtsuz yaşamaktansa Dönmesin şehit olsun yiğidim.
İçimize sızmış hain evladı Ülkemin sınırını sarmış kalleş kafiri Git temizle mehmedim ırak Suriye’yi Dönmez bildim artık aslan yiğidim Şahadet şerbeti içti şehidim.
Ben şehit Anası oldum komşular Al bayrak sarılmış evladım bakar Yeterki var olsun bu Aziz Vatan Feda olsun vatanıma canım yiğidim Şehit oldu benim Aslan Mehmedim
Alnim açık başım dik bak mehnedim bak Ak al bayrağım dalgalanıyor kalk oğul kalk Bak işte devletim şahlanıyor şehidim.
Bende hazırım şehit olmaya Yeter ki devletim bana gel desin Şehit olmak varken neymiş yaşamak Peygamber ocağı açmişken kucak Cennet kokuyor her köşe bucak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehidim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehidim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bende hazırım şehit olmaya Yeter ki devletim bana gel desin Şehit olmak varken neymiş yaşamak Peygamber ocağı açmişken kucak Cennet kokuyor her köşe bucak
Şehidimiz tüm yakınlarına başsağlığı diliyorum Mekanı Cennet olsun...
Duygu yüklü şiir okumaktan haz ve keyif aldım…
Beğendim…