(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yıkık duygularla, yaşamı kucaklamış, uzaklarda, üzgün,bedbaht, birgün gelir diye, uykusuz ,mor gecelerde, beklemiş o vefasızı.....
güzel şiiri ve bu şiiri yazan yüreği kutlarım... güzel bir şiir olmuş... gelecek varsa beklemek de güzel...en azından bir ümidiniz var... sizi yaşama bağlayan "vuslat-ı bade için firkat-i yar çekilirmiş" inşallah bahtınız değişir de beklemediğiniz anda çıkagelir.... selam ve sevgiler efendim...
Kadınlar mı acaba daha çok bedbin bu durumlardan diye hep düşünmüşümdür. Bu dizeleriniz de bana bu duygumu tekrar anımsattı dost kalem. Sanırım biraz daha fazla kadınların yaşam kalelerindeki yıkılmışlıklar. Kutlarım güzel dizelerinizi ve siz şairini.
Sevmek çok acı seven sevilmeyince Beklemek ne kadar zor beklenen gelmeyince .
şiirinizi okuyunca bu dizeler aklıma geldi affınıza sığınarak yazdım Sayın HAKVERDİ beklenenlerin hayırlısıyla gelmesi dileklerimle kaleminize yön veren yüreğinize sağlık saygımla.
Ümit esk tarafından 6/11/2008 3:41:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gelecektir, sitem etmeyim hemen, vefasız demişsiniz...gelmeler ve kavuşmalar hemen gerçekleşseydi, bu şirler bu şarkılar, yazılırmıydı..........sevgilerimle...beklediğinizle çabuk kavuşmanız dileklerimle........