(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözyaşım yüreğimde gülüm. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözyaşım yüreğimde gülüm. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevginin derinliği gözden akan yaşta değil, yanan yürekte yatarmış. dökülen gözyaşı ise, yüreği parçalarmış. sevgi insanı gerçekten ağlatır... tabii timsah gözyaşları hariç. tebrikler belmando.
Senin gözyaşların gözlerinde gülüm Ağlarsın ağlarsın Sen yaşarken de bir gün gelir kurur.
Benim göz yaşlarım yüreğimde gülüm Ağlarım ağlarım Ben yaşadığım sürece ne diner ne kurur.
Sanma hasreti sen daha çok yaşarsın derin Bir gör halimi ya da bir sor bende ne derin. ********************************************************************* Sayfanızda hasret kokusu var, sevgiliye özlem inci taneleri gibi dizilmiş, kutlarım..
b elki onunda yüreğindedir..? ama kalemde güzelde yazmış,sayfa nemli kalem ıslak... kutlarım... sevgimle... maviler yüreğine... yarın umut olsun hepimize...
bu şiiri doymadım doyamadım adlı şarkıyla dinledim offffffff offffffffffffff vurdunuz yine 12 den tebrikler....