Men Türkem, Türk menem, Kırgız, Kıpçak deyirler, Başkurt, Kazak deyirler, Azeri de bilirler, eldeki parmakların da isimleri başka başkadır.. derler desinler, men aynı kandan, aynı candan, aynı atadan gelmişem, içimde ne varsa buraya yazırem.. men Oğuzu Ata bilmişem. Onurumdur azizim men Balkar, Kabartay, Gagavuz, Özbekem… Kırım Saraybahçe’de durur ayak izim. .. men Türkmenem, Karakalpak, Çuvaş, Tataram… men Karabağ’da Kerkük’te yürek olur ataram Karaçay, Malkar, Karay başka adım, adım adım... Dünyaya kök salmışam, Tuva, Altaylıyam, Macar, Avar, Hazar, Bulgaram, sanma yan gelip yataram, Tebriz’deyem Muş’tayam uzaklarda aramayın Antalya’da Kaş’tayam.. Erzurum’da Dadaş, Elâzığ’da Gakkoş Ege’de Zeybek’em Dedem Korkut ad verdi gâhi Deli Dumrul’am gâhi Bamsı Beyrek’em yerlerde hiç sürünmem tarih boyu baştayam.. menim özüm Ötüken köküm Kazak, Yakut’ta, Orhun’da yazıttayam taştayam dallarım Doğu Türkistan, bir ucu da Kerkük’te. .. men Türkistanlıyam, men Türk-İslamlıyam, menim dilim zengindir, menim dinim engindir. mene kefen biçmek necedir, mene yan bakanın, bilirem gündüzü hep gecedir. .. Allah yaratmış men Türk doğmuşam, emrine şükür yoluna gurban.. min yıl geçse de değiş/e/mem, men uysalımdır, barışı severem, ayrı gayrı bilmezem, men Kürdüm, Lazım, Çerkezem, Boşnaktır diğer adım, Harran’dayam poşulu men e‘le tezgahlara gelmezem. ayağıma basmayan da, kimselerle döğüşmem… budur insanlığımın koşulu.. men Türkem, insanam, insanları severem, mene iyi davranan da, insan gibi överem, ammaaa; kim ki meni hakir gören de!.. ağız dolusu söverem, yeri gelir ileri gideni, Osmanlı şamarıyla döverem… Men Türkoğlu TÜRKEM…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEN TÜRK'EM (Arşiv) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEN TÜRK'EM (Arşiv) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...Şiir yazmak gönül işi .....Şair duygulu kişidir .......Şiir kalpte bir göz .........Aşkın çok tatlı aşıdır :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: .Sayfaya iz vuran güzel bir şiiri ..Ve bu güzel şiiri yazan usta Şairi ...Tebrik ediyorum ÜSTADIM .....Duygularınız hakikat üzre olup .......Kaleminiz hiç susmasın ...........Başarılar diliyorum
hocam estafurullah türklük üzerine çok güzel şiir yazdığınız için çok beğendim yani güzel bir oğuza yakışır bir soy isim olmalı anlamında söyledim hemşerim selamlar.
Soyuna, Özüne, sözüne gurban. Sen İNSANSIN insanın hasısın abim. İşte kardeşlik türküsü denilen şey budur. O kocaman yüreğin VAR OLSUN. Saygı ve hürmetlerimle.
Men Türkem, Türk menem, Kırgız, Kıpçak deyirler, Başkurt, Kazak deyirler, Azeri de bilirler, eldeki parmakların da isimleri başka başkadır.. derler desinler, men aynı kandan, aynı candan, aynı atadan gelmişem, içimde ne varsa buraya yazırem.. men Oğuzu Ata bilmişem. Onurumdur azizim men Balkar, Kabartay, Gagavuz, Özbekem… Kırım Saraybahçe’de durur ayak izim.
Güzeldi ayak izlerin bastığın yerden silinmesin KUTLUYORUM şairiimi...
Şair bir insan, böyle içten yazılan bir şiir okudumu daha da şairleşiyor...
...................................... Saygı ve selamla..