Ömrüm baştan sona ağıt Kaşın kalem, yüzün kâğıt Odaları darmadağın Ben toplarım sen gel dağıt!
Dalında elma yasaklı Aşkınsa kâlbimde saklı Deli gönül ağlamaklı Nasıl avutursan avut!
Odalarda darmadağın Gül tomurcuk deli çağın Gül sinemde yanardağın Sen gül topla sen gül dağıt
Evinizin yanındayım Hasret ile yanımdayım Bir elveda anındayım Elinde beyazgül kâğıt
Mecnun gibi sevdim seni Kendime yâr bildim seni Sen gülünden bil dikeni Nasıl unutursan unut!
Sarı çiçek sarı yonca Uzar gider dal boyunca Beni mezara koyunca Nasıl uyutursan uyut!
Aktaş yine gönlün yaslı Geldi aşkın hüzzam faslı Yandı Kerem ile Aslı Nasıl soğutursan soğut!
Şaban AKTAŞ 05.02.2019 - 18.56
SİRKE GİBİ?!
Siz hep böyleyseniz Korkak, pısırık, miskin Nasıl edeyim Öfkeyle kendimi teskin, Ülke batmış Umrunda değil kimsenin; Taşarım elbet küpümden Sirke gibi keskin!..
Namerde el açmadan İnsanca yaşamak Bilgi ile üretmek varken, Sirkede bit Kapı önünde it gibisiniz, Allah hepinizin Dürsün defterini Bin türlü belânızı versin!
Şaban AKTAŞ 05.02.2019 - 16.56
DEYUS PEZEVENK
Siz doğrusunu söyleyin Doğrusunu eyleyin Doğruluk, iyilik, erdem İncelik, fazilet, güzelliktir, Doğruyu bildiği halde Elden gelmesine rağmen Yapmayanın yaptığı iş(!) İnsanlığa karşı suç Bile bile yanlış eylem Vatana millete ihanet Sapkınlık hiyanet Deyusluk pezevenkliktir!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
D/AĞIT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
D/AĞIT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.