Kemer ! deyince birden saçaklandı adamın beyninde düşler ... ... kaç tane kemer vardı ildeki dildeki beldeki yeldeki seldeki göldeki ...
Ne sular geldi geçti köprülerin altından kemerlerin üstünden köprülerin üstünden kemerlerin altından ?
Kemer deyince sonsuza açıldı kapı sapasağlam yüzyıllardır bilen var mı neden tek bir taş bile düşmemiş kemerden ?
Hepsi birden taşların düşmek isteyince yere düşememiş hiçbiri sapasağlam kalmış kemer açılmamış kilitli karşı koyup zamana ve de yer çekimine !
Yer çekimi, aman bizi çekmesin, yer çekince bizi ( ? ) yer yer çürütür toprak eder tenimizi ...
Sıkıca kenetlen sakın düşme yere birlik dirlik içinde sevgi dolu düşlerle ...
Kemer deyince birden bir değil binlerce dağdaki kemer göldeki kemer dildeki kemer yeldeki kemer eldeki kemer...
Kemer ekmek kapısı her gün Kemer’den gelip Kemer’e gidiyorum kemer adamın şiş göbeği kemer delik üstüne delik tam göbek üstünde üstelik ... Kemer eşeğin sırtında semer ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEMER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEMER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kemer ekmek kapısı her gün Kemer’den gelip Kemer’e gidiyorum kemer adamın şiş göbeği kemer delik üstüne delik tam göbek üstünde üstelik ... Kemer eşeğin sırtında semer ... ******************************* kemerlerimiz sıkıca bağlansında düşüp görünmesin saklanan ayıbınız... bu kadar yemeğin patlayacak sıkılan kemeriniz... ellerine sağlık meğer nelere yarıyormuş bu kemer...hatırlatığın için teşekkürler...
Kemer desem Kemerden bahsetmediğiniz açık belinizdeki kemeri de bu derece övmezsiniz.Eski tarihi bir su kemeri için yazılmış desem oda değil .İşinizle ilgili desem ki turizmle ilgili bir sektördür.Kemerde tam yeri ve şimdilerde tam zamanı.Murat Kardeşim gel Kemere mi demek istediniz acaba :)
Kemer ekmek kapısı her gün Kemer’den gelip Kemer’e gidiyorum kemer adamın şiş göbeği kemer delik üstüne delik tam göbek üstünde üstelik ... Kemer eşeğin sırtında semer ... .......................................... yaşamın tecrübesinde usta şair ayrıcalıgı imgelerin bitimi mükemmel uyum saglamış başarılar saygılarımla
Şairlik bu olsa gerek, ne kadar da uzak bana, tek kelimeden koca bir şiir ve her satırında zekanın izleri, kelimenin oyunları. Ne demeli bilmem, tebrik desem haddim değil, alkış desem yetersiz en iyisi beğenimi bırakayım sayfanıza siz istediğinize yorun. Sevgimle...
Sıkıca kenetlen sakın düşme yere birlik dirlik içinde sevgi dolu düşlerle ...
Kemer deyince birden bir değil binlerce dağdaki kemer göldeki kemer dildeki kemer yeldeki kemer eldeki kemer...
Kemer ekmek kapısı her gün Kemer’den gelip kemere gidiyorum kemer adamın şiş göbeği kemer delik üstüne delik tam göbeğin üstünde üstelik ... Kemer eşeğin sırtında semer ...
kemer/leme...! semer/leme....! harikasınız hocam..nerden gelir aklınıza ...çok yaşayın .. kutlarım akıllı incilerinizi gönül güzelliklerinizi... sevgi saygı selamlarımla...
bu şiirler hayranlık uyandırıyor bende...söz bitiyor bu düşünce karşısında...
Şiirin ilkesi, insanın üstün bir güzelliği özlemesidir. Bu ilke bir coşkunlukla, bir ruh taşkınlığında kendini gösterir. Bu coşkunluk, aklın yoğurduğu gerçeğin dışındadır. (Baudelaire)
her gün Kemer’den gelip
Kemer’e gidiyorum
kemer adamın şiş göbeği
kemer delik üstüne delik
tam göbek üstünde üstelik
...
Kemer
eşeğin sırtında semer ...
*******************************
kemerlerimiz sıkıca bağlansında düşüp görünmesin saklanan ayıbınız...
bu kadar yemeğin patlayacak sıkılan kemeriniz...
ellerine sağlık meğer nelere yarıyormuş bu kemer...hatırlatığın için teşekkürler...