(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bakış Açısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bakış Açısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
paranın ne önemi var mühim olan miktarı:))) (kızım öyle söylüyor:))
para sadece bir araç ama o araç için neredeyese insanlar birbirinin gözünü çıkartıyor hatta eksik söyledim rahatça öldürebiliyorlar bile... TEBRİKLER... derindi arkadaşım... sevgimle... maviler yüreğine...
bakarken bazı şeylere bakabilmeli Vincenzo misali ... Bir haftada umarım çok şey kaçırmadım.
Harika bir şiir okuttun, yüreğine sağlık. Paranın her şeye kadir olmadığını En azından şair yürekleri satın alamadığını bilmek Yaşamak için bir umut demek
Vincenzo; Sezgisellik, orijinallik ve cesaret üreticilik işinde kendisini diğerlerinden ayıran özellikleri vardı ve ileriye iyi bakan bir motor teknisiyenidir. Paraya gelince bir yere kadar gider ama üretkenlik apayrı birşeydir...Aldığımı aldım bu anlamlı dizelerinizden ve yürekten alkışladım cesur yüreği.
bnimde aklıma su ve bardak geldi.yarısı mı boş,ya da yarısı mı dolu.elbet boş tarafını görmeyip yarısı dolu diyebilmeliyiz. güzel bir balkış açısı değil mi?tebrikler
Hoşgeldin can , yorumun için teşekkürler . Evet, bir şeye bakarken bir çok açıdan bakmak gerek ve biraz da pozitif olmada fayda var diye düşünüyorum , sevgiler canım benim ....
Yine bir ödül kazanmış, ödülünü alıp kameralara poz vermiş. Ardından klubüne uğramış, eşyalarını toplayıp otoparktaki arabasının yanına doğru yürümüş. O sırada yanına bir kadın yaklaşmış. Vincenzo'yu kutladıktan sonra ona küçük bir bebeğini olduğunu, bebeğin çok hastalandığını ve hastane masraflarını karşılayamadığını onun her gün biraz daha ölüme yaklaştığını anlatmış, bir çırpıda. Kadının anlattıkları Vincenzo'yu çok etkilemiş. Hemen çek defterini çıkarmış ve turnuvadan kazandığı paranın bir bölümünü yazıp imzalamış. Çeki kadına uzatmış. O sırada kadına "umarım bebeğinin iyi günleri için harcarsın" demiş. Ertesi hafta Vincenzo klupte öğle yemeğini yerken Golf Derneği'nin bir üyesi yanına yaklaşmış ve "otoparktaki çocuklar, geçen hafta siz turnuvayı kazandığınız gün bir kadının yanınıza yaklaştığını ve sizinle konuştuğunu söylediler" demiş. "Evet" demiş Vincenzo, "bunun nesi garip?". Garip değil tabi ki" demiş adam," ama size bir haberim var o kadın bir sahtekarmış. Sizin gibi zengin kişilere yaklaşıp hasta bir bebeği olduğunu söyleyip para koparırmış. Korkarım sizden de koparmış." Vincenzo şaşkınlıkla " yani ölümü beklenen bir bebek yok mu?" demiş. "Yok" demiş adam. "İşte bu hafta duyduğum en iyi haber" demiş Vincenzo.
vallahi ben vincenzoyu minkenzoyu bilmem ama şiirinizi çok beğendiğimi memnuniyetle ifade etmek isterim...güzeldi...teşekkürler...sevgi ve saygıla..selamlar...
Şiirin ilkesi, insanın üstün bir güzelliği özlemesidir. Bu ilke bir coşkunlukla, bir ruh taşkınlığında kendini gösterir. Bu coşkunluk, aklın yoğurduğu gerçeğin dışındadır. (Baudelaire)
bakarken bazı şeylere bakabilmeli Vincenzo misali ...
PAranın özü el konulan emektir. Her değer emeğe göre ölçülür. Esas gözden kaçan budur. Hırsızların cebinin şişkinliği Orantısız güç el çabukluğudur. Bence hep Emek paradan önde gelir.
Çok güzel ve anlamlıydı. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
bakarken bazı şeylere bakabilmeli Vincenzo misali ... ********************************** PARA.. olunca hgiç bir sorun yok da olmayınca üstüne bir sürü erdemler sıralanıyor ki buna şaşmak gerek. paranın üstüne demek bu yüzden çok yeşil varmış...
bizim buralarda hiç birimiz istediğimiz ölçüde kavuşamadık o nalete ama belki birgün...?)))))
Namerde muhtaç olmamak adına gerekli, ve yaşamı idame ettirmek için.kendinden bir lira az parası olanlara, ayak takımı diyen..kendinden bir lira fazlası olanı hırsız ilan eden zihniyet varsa, gerekli diye düşünüyorum.. çok parası olan, birisi dediki, ben şair değilim, şiir yazamam, böyle bir hünerim yok, ama gücüm var, basar parayı yazddırırım dedi, bende diyorumki, her şiirimiz bir evlat.ve düşünsenize ne kadar zenginiz ne çok evlatlarımız var. Ulu önderimiz, atam diyorki, her şey olabilirsiniz hatta cumhurbaşkanı bile ama, sanatçı olamazsınız.ne mutlu bizlere, ne mutlu sizlere, ve ne mutlu şiir yürekli güzel insanlara.artılarınızın farkında olarak, örnek insanlar olarak yaşama sorumluluğumuz var...kalın sağlıcakla.....
para önemli olmasaydı bugün 2 saat içinde okuduğum 3.para şiiri olmazdı...demekki bilinçaltımıza yerleşmiş yada yerleştirilmiş.bu kavram..hele son süreçte o kadar ileri bir boyuta taşındıki en önemli değer olmaya başladı..maaalesef..ve bir çok iyi değere kör bakmayı sağlıyor para...keşke öyle olmasaydı..
aslında çok güzel söylüyorsun şair ama artık para olmadan insanlığın bile değeri kalmamış ki bu dünyada herşey paradan geçiyor ama gönlü zengin olanlara ne para ne pul sevgi yeter:)) çok güzeldi kutlarım
Harika.
Tebrik ederim.