Aklım derki: Ne işi var bu şairin yarenlikte? Seni senden almış iken onca derdin, onca gamın. Ah be canan, zor bulurdum yönümü ben karanlıkta; Hala durur yüreğinin duvarında el yordamım.
Sen gideli yüreğimin her tarafı pare pare; Kıvranıp durdum kendimle şimdi bitkin ve biçare; Hep bir dram, hep gözyaşı hayallerdeki suare; Aşktan gelir kalpte pişer, söze düşer tüm ilhamım.
Aklım der ki: Tabip çare görmüyor ki marazında; Bundan gayrı olman lazım namazında, niyazında; Gönlüm der ki: Dinle şair ben yandım aşk ayazında; Onca yanmalardan sonra elbet bellidir makamım.
Aklım kusur arar durur gecelerin karasında; Hala sevda sancısı var gönlümün her yarasında; Her nefesim ikilemde düşle gerçek arasında Coşari der satır satır sardı şiiri eyyamım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇATIŞMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇATIŞMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair dostu; Duyguların canlı örneği açıkca göz önüne serilmiş... Şiirin sesi hiç susmasın... ............................................. Saygı ve selamlar..
Duyguların canlı örneği açıkca göz önüne serilmiş...
Şiirin sesi hiç susmasın...
............................................. Saygı ve selamlar..