(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK ÇAĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK ÇAĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Su gibi akıcı ve duygu yüklü bir şiir kaleme almışsınız. Beğenerek ve yüce kaleminize saygı duyarak okuduk. Kalem duygulu ve vurgulu şiirler konusundaki hünerini gözler önüne sermiş. Şiir ve hayat yolunuz su gibi akıcı ve Güneş gibi aydınlık olsun. Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimiz ile sevgi ve saygılarımızı iletiyoruz. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Değerli Hocam teşrifinizle bahtiyâr eylediniz.. Estağfirullah..yazma gayretimize desteğinize müteşekkirim.. Sizler sayesinde bir şeyler öğrenebiliyorsak ne mutlu.. Çok teşekkür ederim..tekrar güzel şiirinizi kutlar.. Siz ve değerli aileniz için de başta sağlık olmak üzere herşeyin gönlünüzce ömrünüze yâr olmasını dileriz.. Hürmet saygı selâm ve duam ile.. Allah(CC) a emanet olunuz.. Hayırlı akşamlar dilerim..
Amin..eyvallah.. Siz de tez zamanda eşinize kavuşursunuz inşaAllah.. Mart ayının ortalarına kadar orada olacağım.. Nasip diyelim.. Bilmukabele..bizden yana da helâl olsun.. Daim selâm ve duam ile...
Bil mukabele güzel yüreğinize selam olsun. Yüce Rabbim kazadan beladan korusun.
İnşallah sizler için güzel verimli bir seyahat olur inşallah bilmiyorum programda Konya'da var mı? Varsa sizinle tanışmaktan bahtiyar olacağımı belirtmek isterim.
İnşallah yine güzel şiirler yazma fırsatınız olur.
Bir hakkım yok ama bir dost olarak varsa binlerce defa helal olsun. Sizde hakkınızı helal edin.
Sizden de Allah razı olsun sizde inşallah Allah' a emanetsiniz.
Çok teşekkür ederim sağolunuz güzel dostum.. Sabaha kısmetse yola çıkıyorum..lütfen hakkınızı helâl ediniz.. Yazabilirsem oradan da katılmaya çalışacağım.. Değilse dönüş nasipse döndüğümüzde görüşmek üzere.. Allah(CC) sizden razı olsun..Allah'a emanet olunuz..
Şiir karın doyurmaz ama gönül doyurur…
Şiir ruhun gıdası…
.................................................... Saygı ve selamlar..