Sen bir Akdeniz kızısın Karlı yüksek dağların var Kâlpte tükenmez sızısın Sönmez ateş dağların var
Baktıkça mavi sulara Ay yüzün denize dalmış Gün batarken ufuklara Gül yüzünden maya çalmış
Ay dolandı mavi göğe Gün dolandı indi yere Gün yüzünden güller saçtı Güneşin battığı yere
Körfez tüm güzelliğini Senin gül yüzünden almış Mor dağların eteğinden Saçını rüzgâra salmış
Dalga dalga köpük köpük Kıyıları döğen sular Kumsalını öpüp öpüp Yüreğimde hasret sular
Salma saçını rüzgâra Hasretine dayanamam Dalamam ki uykulara Uyur isem uyanamam
Ay doğdu düştü sulara Aynalarda yüzün mü var Dalamam ben uykulara Gözlerim de gözün mü var
Gözün elâ kaşında yay Ay yüzüne baktım durdum Gökyüzünde gül dolunay Yüzünde bin hayâl kurdum
Şaban AKTAŞ 18.01.2019 - 18.38
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ
Şaban Aktaş 30 dk. · SENSİZ OLMAZ
Yaza yaza sonu gelmez ki bu aşk Yüzbin sayfa hayâl kursam ne çıkar Kâlp vuruşta bağrım senden yanarsa Günde yüzbin defa vursam ne çıkar?!
Hiç kimsenin vakti yok benim için Yalnız benim vaktim çok senin için Yanıp kül olduysa kâlp için için Dağlara intifa dursam ne çıkar?!
Bil ki yıkılacak ömrün sonu var Aşkın bakılacak sonsuz yanı var Dünya iki kapı bir tek hanı var Sen yok isen daha dursam ne çıkar?!
Sensiz tüm duvarlar dar gelir bana Dört duvar bir zindan düşlerim sana Ben de çıkıp gitsem öbür cihana Sensiz yeni dünya kursam ne çıkar?!
Sensiz olmaz dedi kâlbim yine bak Dön de ayyüzünü yüzüme bir bak Güneşe dönse de kâlbim yanarak Şavkımı uzaktan vursam ne çıkar?!
Şaban AKTAŞ 18.12.2019 - 21.54
Fotoğraf: Şaban AKTAŞ
Şaban Aktaş, yeni bir fotoğraf ekledi. 21 saat · GÜLÜMSEYEN ESİNTİLER :)
BİRAZCIK ÇİTLENBİK :)
Hepisini yeme şimdi Yarına da kalsın biraz Böyle söyler yüreciğim ile beynim; Var mı midem itiraz?!
Niye itirazın olsun Zaten üçte ikin yok senin Küçücüksün Daha üç lokma yemeden Hemencik doyuyorsun?!
Hem bu çitlenbikler sana Bir şiir daha yazdırır Besleyici değeri çok Çok yer isen delirtir Kudurtur vallahi Çok azdırır Bak ne hale geldin Birazcık çitlenbik yedin Şiir birdi, ikileyip çiftledin! :)
Bu çitlenbik dediğin Antep Fıstığının dedesi Bilen dalına fıstık aşılar Sonra bütün millet Fıstık fıstık demeye başlar :) Hem yer hem aşılar :)
Her şeyi yerinde Mideyi ayarında bırak Bugünün şiiri bitti Şimdi biraz yarına bak!
İyi geceler de Hem kendine hem millete Teşekkür et öyle uyu :) Şu çitlenbik nimetine!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN BİR AKDENİZ KIZISIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN BİR AKDENİZ KIZISIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.