Türk’ü tehdit ediyor çıkmış densizin biri; Kendine zarar verir içindeki kibiri. Ya tarih okumamış, ya da bizi tanımaz; Şanlı Türk’ün gözünü korkutamaz hiçbiri.
Dinle ey Amerika! Kendini sanma zeki? Senin her şeyin para, haddini bilmez şaki; Türk’ü parayla pulla korkutmaya çalışma, Vatan için can verdik, para dediğin ne ki(!)
Belli ki ekonomi yıllar yılı kıskaçta; Cesaret yürektedir, ne silahta, ne haçta; Ölüm bataklığına çekiyorsun bizleri; Kendi canını kurtar bataklıklardan kaç da(!)
Coşari, her tehditte ya kılıç çatlar ya kın; Dost görünen düşmanı kendi közünde yakın. Bir bayrağın altında birleşebiliyorsak, Ve de inanıyorsak zafer yarından yakın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEHDİT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEHDİT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair dostu; Duyguları ne kadar güzel anlatış tarzı, hayran kaldım... Şiirin sesi hiç susmasın... ............................................. Saygı ve selamlar..
NE YAZAR Geçmişim öyle sağlamdırki, ebediyyete uzanır, Değil üç beş devlet ,cihan bir olsa ne yazar, Müslümanlık en büyük din her savaşı kazanır, Hırıstiyan,yahudi hep bir olsa ne yazar. Adem ÖZEL
Duyguları ne kadar güzel anlatış tarzı, hayran kaldım...
Şiirin sesi hiç susmasın...
............................................. Saygı ve selamlar..