(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
im ve la şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
im ve la şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen bana ,, Seni ve sevdanı biriktir yüreğinde .. Belli mi olur Belki kavuşuruz vuslat kokan , Bir mevsim sonrası Biz ' li bir zaman diliminde Ya da İmkansız dediğin o anın tam orta yerinde ! Nokta (.)
NOKTA Senle başladım pragraflarıma, Satırlarım senle devam etti, Adını ünlemlerle vurguladım, İsmini virgülsüz yazdım, Kelimelerime mana oldun, Cümlelerime anlam oldun, Heceler yaptım senin için, Adına parantezler açtım Paranteze sevdam yazdım, Sevdama duam yazdım, Satır sonlarımın kısa çizgisiydin, Satır başlarımın uzun çizgisi, Dizelerimde eğik yazdım, Eğik eğik şekil yazdım, Sense tırnaklarımı söktün, Ayırdın, ayraç ayraç, Yarım kalan üç noktamdan, Kocaman bir nokta oldun. Nokta kadar kalan oldun. Nokta.
Bir bölümü çok sevdim ..doğal bi nokta yakaladım şiirinde .. Kutupları aşabilsek kopabilsek... Yok varabilsek olacaktı diyip düzeltme yapmadan gibi olmuş... Sevdim çok .. Aslında orijinali o ..
Çok fazla olmadan olursa şahanee...serpme kahvaltı gibi..
Yok Serpiştirme olacaktı.. Bak bende silmedim :)
Garip akım hareketinin öncüleri (O.Veli . C.Anday. O.Rıfat) gibi serbest şiire bir yenilik daha .. Tebrikler candan Slm sayg,
şiir yazmaya daha doğrusu şiir bölümünü günlük gibi kullanmaya başladığımda , tarzın serbest olduğunu burada öğrendim
adı üzerinde serbest
kendimle konuşmaktan sıkılınca karşımda biri olsun istedim Rüveydayı konu mankeni seçerken fikrini almadım tabi burada olsa böyle bir tercih yapmazdım yokluğundan istifade diyelim..
fransız bak aklıma ne geldi sen biliyormusun senaryo iyanlış anlama yazarsın bu şiirle alakası yok düşüncemin geçen gün aklıma geldi belirteyim istedim..Sende o yetenek müthiş var bir düşün derim sinema filmi falan
şiire gelince kelimeler ahenkle dans ediyor puzzle gibi yerli yerine oturtuyorsun yürekten kutlarım
Seni ve sevdanı biriktir yüreğinde ..
Belli mi olur
Belki kavuşuruz vuslat kokan ,
Bir mevsim sonrası
Biz ' li bir zaman diliminde
Ya da
İmkansız dediğin o anın tam orta yerinde !
Nokta (.)
Yanii :)
Sevgimlesin ..