(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOKUNUŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOKUNUŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Unutulan geçmişte olmak acı sevilen zamanda olmak o kadar tatlı sevilmek güzel sevmek güzel dilinize sağlık hoş bir çağrı çağrılan haberdarmıdır acaba umarım bir sahibi vardır kaleminiz daim olsun
dudağıma kondurduğun buse hayatımın dönüm noktası öncesini unuttum silindi bütün geçmiim ve bütün kelimeler sadece ismini oluşturan harfler kaldı bende hayatımın başköşesinde sen kalbimin tam ortasında varlığını hissetmek dokunamasamda eline kalbin kalbimde gözlerin benliğim SENİ SEVİYORUM ********************************************* Kalbe düşen ilk sevda...! o sevda ateşi öyle bir yakış sunar ki sinendeki ürkek kuş gibi çırpınan o küçücük kalbe. Nerede gezdiğini bilemezsin, bulutlarda uçtuğunu hissedersin, gözünde hep gözleri vardır. o gözler ki sonu olmayan tatlı bir okyanustur. O buse ki gözler kararır ilk dokunuşda o ipek yumuşaklığında olan dokunuş müptela eder maşuk'u Aşık'a Güzel duygularla yazılan şiirini sevdim tebrik ederim. Saygılar sunarım. gönlündeki güzelliklere.
dudağıma kondurduğun buse hayatımın dönüm noktası öncesini unuttum silindi bütün geçmiim ve bütün kelimeler sadece ismini oluşturan harfler kaldı bende hayatımın başköşesinde sen kalbimin tam ortasında varlığını hissetmek dokunamasamda eline kalbin kalbimde gözlerin benliğim SENİ SEVİYORUM ................................................... SEVGİNİN SICAK DİZELERİYDİ VE YÜREKLİ BİR KELİMEYDİ SENİ SEVİYORUM DİYEBİLMEK................ ANLAMINI DERİNDEN BAŞARILAR
budur en güzel en büyük sözcük.
Kutlarım.