Herkes aynı düşünmek zorunda mı acaba Size mavi görünen belki bana karadır Kardeşliğin yolunda boşa gider tüm çaba Gönül kırmak daima içimizde yaradır.. . Medeni bir yaşamda insan insan olmalı Mevlana Yunus Emre bize kardeşlik diyor Atadan şiarımız gönül yapıp almalı Türkler hep böyle görmüş böylece de biliyor.. . Gani gönüllüyüz biz bizde kibir bulunmaz Büyük küçük aynıdır, aynıdır zengin fakir Ne oldum dememeli delisi de olunmaz.. Kimse küçük görülmez, değildir asla hakir.. . Bir öfke nöbetinde çatılmasın kaşımız Bağırıp durmayalım muhatabı insandır Çocuk da değiliz biz altmış yetmiş yaşımız Kimse üvey değildir vatanımda bir candır.. . Vatanımız Türkiye Türk yazıyor ünümüz Kalbimizde yerini başka bir şey alamaz Yüzyıl önce çizilmiş belli bizim yönümüz Atatürk’ün yolundan başka bir yol olamaz.. . Biliriz ki kardeşler, birbirini terk etmez, Hiç birimiz tek değil, siz milyon milyon deyin Adı Suat Zobu’dur, Ahmet Mehmet fark etmez, Bilirim var burada bin bin Hasan, Hüseyin.. .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizler Kardeşiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bizler Kardeşiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi, "bilenler bilir bizi, bilmeyenin kim çeke kulağını", hatırınız var olsun, emeğinize, yüreğinize sağlık ustam. Sevgi, saygı ve selamlarımla. Hoşça kalın...
Canım Ağabeyim, kıymetli can Dostum o senin yürek güzelliğin. İyi ki varsın, iyi ki buradasın ve her zaman beni mutlu ediyorsun. Selam ve saygılarımı gönderiyorum soğuk bir Ankara kışından sıcacık kalbine..
GÖNÜL DOSTU; Kutlu ve hayırlı olsun "BİZLER KARDEŞİZ" isimli şiiriniz... Güzel şiirdi, tebrikler... Şiir güzelliğin aynasıdır… ....................................... Selam ve saygılar..
KARDEŞ OLDUĞUMUZ BİR GERÇEK KARDEŞÇE PAYLAŞIMDA SORUN BÜYÜK BİZİ GERÇEKTE İDARE EDENLERİN NE OLDUKLARI ŞÜPHELİ BİR DURUM VAR NE YAZIK Kİ SONUÇ OLARAK NE YAZIK Kİ SORUNSUZ BİR DÜŞÜNCE YAPISINA SAHİP DEĞİLİZ EN İYİ NİYETLİMİZDE BİLE İMANIMIZI ZAAFA UĞRATAÇAK BÜYÜK BİR HATA DİNDEN ÇIKARAÇAK KADARDA VAHİM BİR DURUM SÖZ KONUSU
Hüzün yüklü anlam dolu dizelerdi
Yüreğine Emeğine Sağlık
Selam Saygı Sevgi Sabır ve Dua ile. ALLAH C.C Emanet ol.
Onur verdiniz Üstadım, çok teşekkür ederim. Beğeninizden, güzel yorumunuzdan çok mutlu oldum var olun. Ne demek istediğinizi çok iyi anladım. Maalesef pek çok şeyin sebebi cehalet. Bazı cahillerin revaçta olması insanı üzüyor. Selam ve saygılarımı gönderiyorum..
Sanatçı, şair, yazar olmak budur işte... İnsan olmak budur. Bu nitelikleri taşımak kocaman bir gönül ister. Herkesi herkes gibi görebilen, sevebilen bir gönül. Allah gönlüne keder uğratmasın. Şiir dediğin, insanın göğsünü kabatrmalı, yüreğine su serpmeli, içindeki sevgi ateşini körüklemeli. İşte ben bunları yaşadım okuyunca. Varolasın abim. Selam ve saygılarımla.
Bütün şiirleriniz gibi buda harika olmuş üstadım.Yürek sesiniz ve kaleminiz hiç susmasın.Siz her zaman böyle güzel şiirler yazın bizde zevkle okuyalım.En kalbi selam ve saygılarımı sunarım.
Onur verdin Ağabeyim, çok teşekkür ederim. Beğeninden, güzel yorumundan çok mutlu oldum var ol sevgili meslektaşım. Selamlar ve saygılarımı gönderiyorum..
her zaman ihtiyacımız olan da bu değil mi?