İstanbul tanımaz beni Bilmez geceleri boğazını düşlediğimi Bütün ışıkları yandığında Saçlarını doladığımı boynuma Eski şarkıları iştahla… Gözü kapalı yorumladığımı bilmez.
Nakkaş Tepe tanımaz beni Rüzgârını vurmaz tenime Bilmez neden yer alır dizelerimde Sevdiğimin izdüşümü... Denizinin üstünde
Nisanda! Üsküdar’ı anarken karışıp yağmurlara Akarım yakamozuna Çiçekçi kızlarından aldığım onca düş güllerini Saklıyorum satır aralarında Ne zaman kalsam zemheri ayazlarda Kokluyorum Nakkaşım ağlama.
Şair yürekli kent tanımaz beni Bilmez martılarına attığım simitleri Huysuz yiğitlerine ettiğim küfürleri Kartallarını kelebek diye sevdiğimi bilmez.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölmeyen Şairim Tanımaz Beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölmeyen Şairim Tanımaz Beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
------------------------------------------------------------- Mükemmel betimlemeler ve maddesel cisimlere harikulade duygu yüklenimiyle birlikte istanbul'a verilen anlamlar bütünü.Okurken büyük haz aldım.Ve şimdi İstanbul'da olmak vardı anasını satayım şarkısı dolandı dilime. Tebriklerimle birlikte sevgi gülleri yüreğinize ve şiirinize.
İstanbulsuz ülkemde yaşanmaz bilirim de,yine de çok ısrara rağmen hep uzak dururum..Bir gün benim de adresim kaybolacak diye..Ne olacak,nasıl olsa birgün kaybolacak demekte var ama,olsun ,ölmeden buna rıza gösteremem,yakamdanda çekseler ben İstanbul'da kalmak için gidemem...Bir tutam İstanbul..Güzeldi efendim.Selam,saygı...
İstanbul ölmeyen şairim Düşlerimde! Ya çınar altında bir fincan çay yudumladığımda Ya da ıhlamura yaslandığımda Sinemi açarım İstanbul kucakla................nerelere götürdünüz bizleri, hayallerimizde emirgan, çınaraltında çay içirdiniz..istanbul yazmakla bitirilmiyecek bir hazinedir...sevgilerimle..
İstanbul ölmeyen şairim Düşlerimde! Ya çınar altında bir fincan çay yudumladığımda Ya da ıhlamura yaslandığımda Sinemi açarım İstanbul kucakla.
mükkemmel bir uslup ve güzel imgelerle örülmüş duyguların şelale gibi akışıydı okuduklarım... TEBRİKLER... sevgimle şiir dostu... maviler yüreğinize... yarın umut olsun hepimize...
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Şair yürekli kent tanımaz beni Bilmez martılarına attığım simitleri Huysuz yiğitlerine ettiğim küfürleri Kartallarını kelebek diye sevdiğimi bilmez.
Sevgili Zühal
Şiir İstanbul kadar zengin, şiirlerinde en çok samimi anlatımlarını seviyorum. Kurgu şiirle, hissedilen dizeler arasında ki farkı şiiri seven biri hissedebilir.
Aşk! hüznümü mora boyadığında Yanarım şairim yanımda olsa. Kapanır gözlerim… Bedenim, kardeşi Bursa’da Ruhum, sokak lambalarına selam çakmakta.
İstanbul ölmeyen şairim Düşlerimde! Ya çınar altında bir fincan çay yudumladığımda Ya da ıhlamura yaslandığımda Sinemi açarım İstanbul kucakla. ............................ EMEKTİ İSTANBULUN HÜZNÜNÜ BOGAN İMGELER YÜREGE VE İSTANBULA SEVGİLER
Bilmez martılarına attığım simitleri
Huysuz yiğitlerine ettiğim küfürleri
Kartallarını kelebek diye sevdiğimi bilmez.
çok güzeldi, tebrikler...