Kimisi maziye gömer Bazıları geleceği emer Fırsatları var Kârı var Zararı var Sonunda herşey ile mazi oluruz.
Bıraktığın izleri taşımalı Yalancı fikirleri kaşımalı Sahip çıkmalı iyisine Aktif geçirmeli Duyarlılık göstermeli Ki mazideki biz olalım insan.
Hayalim idi sana ulaşmak Saatimi kurdum aşka doğru Yaktı kalbimi çalarak Aldı götürdü sana doğru Elveda canım dahi diyemedim.
Güneşe baktım saklandı Kara bulutlar etrafı sardı Dedikodu içinde etrafın eşrafı Ayırdı seni bende kem sözleri ile Esir olduk deniz aşırı ıraklara gide gide.
Kader çekeceksin demiş çile Boşuna basma kapımdaki zile Pazara çıktım, tatile çıkmış adı Kapanın elinde kalmış saadet kadı.
Kadrini bilmek gerek Bunu anlamayan bir engerek Matlup galiptir bu uğurda Yer bitirir yürekleri Yetişemez koşuları kalır yarım.
Seni senden uzak sevdim Tek çıkar yol olmuştu ayrılık Dokunmak uasatı sana Biliyorum dönmeyeceksin sen bana.
Asıl istediğim idi benden etmen nefret İstedim ki beni sonsuza dek def et Senin mutlu olman içindi tüm yapılanlar Bana sarıldı bunu fırsat bilen çapkın dullar.
Gözlerini aldın Arkanda bıraktın beni Olsun bu senin mutlu halin Seni sana feda etmekti tek amacım Elveda dahi diyemedim ben sana Bilirim biraz geç olacak ama; Şimdi diyarum sana, "Elveda Canım, Elveda!.."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elveda Canım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elveda Canım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet Mersin her türlü insanını barındıran bir şehir.Ama dediğiniz gibi görülmesi gezilmesi gereken bir yer.Üniversite konusundaki dediklerinize yorum yapamayacağım...